Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
karuna schreef:Chat hebben ze ook maar de verbinding is er niet stabiel genoeg voor. Ik hoop op bokkers die kpn mail hebben en kunnen testen of zelf bij kpn werken.
Ik weet dat er nieuwe webmail komt. De vorige" verbetering" was ook een drama met uitrollen, fouten errors enz
karuna schreef:Verder werkt alles ok, zoals bokt, messenger enz. Maar niet naar kpn. Dat is het vreemde eraan
probeer dat. Misschien is het ook wel gewoon een error die alleen bij jou voorkomt. Soms willen apps ook wel eventjes crashen zeg maar.
Probeer al anderhalve dag van alles maar zonder resultaat. Geen wifi hier zodat ik ipad kan aanslingeren om mail te lezen karuna schreef:Met een andere mobiele telefoon ook geprobeerd uiteraard zelfde probleem. Ik maak het topic niet voor niets aan.Probeer al anderhalve dag van alles maar zonder resultaat. Geen wifi hier zodat ik ipad kan aanslingeren om mail te lezen
die zal dan wel slecht zijn. karuna schreef:Dat lukt dus niet. Zit niet in Nederland, even bellen wordt lastig daardoor
maar dan is het hoogstwaarschijnlijk gewoon door de slechte verbinding. Heb je de mogelijkheid om ergens WiFi te krijgen? Probeer het daar dan nog eens (wel beveiligde WiFi, dus met wachtwoord)
karuna schreef:Ja vreemd toch. Ik begin netjes bij de officiële pagina van kpn met het gebruikelijke slotje erop.. Daar log ik gewoon in. Dan duurt het een eeuwigheid en of er gebeurd niks of ik kom hierop terecht. Waar ik uiteraard niks invul maar de pagina afsluit en verwijder. Na inloggen op de volstrekt normale manier komt de kpc ervoor.
Ik weet van de vorige grote wijziging dat ik een van de ongelukkigen was die de beta testversie ongevraagd kreeg voorgeschoteld. Met alle s jit van dien. Toen een maand gemarteld met onwerkbare mail. Toen kwam ik ook na inloggen op een vreemde pagina terecht steeds.
Weekend nog niks aan de hand, gisterochtend opeens dit