Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. cp112 schreef:Maris schreef:Je weet wel dat je energierekening dan flink omhoog gaat he ?!
Onze jacuzzi kost ons zo'n 1.5 euro per dag aan stroom.
cp112 schreef:Ik heb reuma en snel last van mijn spieren en merk altijd duidelijk verschil na een warm bad. Binnen hebben we ook een whirlpool.
Moet zeggen dat ik buiten in de jacuzzi niet snel de bubbels aan heb. Vind het juist altijd lekker relaxen in de stilte.
Maar m'n man heeft ze wel vaak aan voor z'n spieren en vind het erg prettig.
Popstra schreef:Wij hebben afgelopen zomer voor een jacuzzi in de tuin gekozen. Bevalt erg goed.
Gewoon in warm bad zitten vind ik niks aan dus voor mij de keuze geen hot tub.
Het bubbelen en de sterkte yet streams zijn zalig en als het heet is buiten doen we de temperatuur lager en dan is het zalige verkoeling.
Onze jacuzzi is rond en bekleed met hout. Ziet er aan de buitenkant net zo uit als een hot tub. Ik vind die plastic dingen ook niet mooi namelijk.
Onze jacuzzi is nu overigens leeg want ik ga daar in de winter maanden toch niet in zitten.
FleurVP schreef:Volg even, toevallig gisteren met al die regen bedacht dan een jacuzzi oid toch wel erg fijn zou zijn! Paar jaar terug hebben we er ook al naar gekeken nadat we er een bij een huisje hadden en toen kwamen we uit op 3-44 euro per dag een stroom in de winter. Zag nu inderdaad zuinigere en we krijgen zonnepanelen. Maar denk dat het toch vooral iets voor in weekend en de winter is bij ons en dan is een hottub wellicht ook prima.
Ik kwam online ook soort van mix, die was van buiten hout, van binnen kunststof en een bubbelsysteem, filter en dergelijke waardoor je het water niet iedere keer hoef te verversen maar stookte je wel met een kachel op.
Ben wel benieuwd waar mensen het water laten, las ergens dat als je er een paar dagen geen chloor enzo in doet je het gewoon in de tuin weg kan laten lopen (zou in ons geval dan de wei of paddock zijn). Maar ben daar toch beetje huiverig voor of het echt geen kwaad meer kan voor bodemleven enzo.
poes schreef:Ik zou je heel erg aanraden om eens twee weken een jacuzzi te huren. Wij hebben dit bij mijn schoonvader vaak gedaan. De conclusie is dat we het allemaal geweldig vonden maar ook net zo snel beu waren.