Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
welmoedz schreef:Wij wonen nu 2 maanden in ons nieuwe huis. Het is een gerenoveerde boederij met kelder. Als het boven de 10 graden is zijn er opeens OVERAL vliegen in huis, we slaan er 20 dood en het lijkt wel of er 40 voor terug komen. Ik snap niet waar ze vanaar komen, we houden het afval goed bij en ik zie nergens maden oid (we zijn erg schoon en het huis is nu in goede staat). Hebben jullie hier ervaring mee? En hoe kom je ervan af?
Paardenfan25 schreef:Die zitten in de muur en komen in de winter bij warmte naar binnen. Hebben wij ook gehad. Voordeel is dat je er in de zomer minder hebt want ze gaan dood. Ik stond ook raar te kijken naar die half spartelende vliegen. Dacht dat ik koolmonoxide in huis had.
Ninx schreef:welmoedz schreef:Wij wonen nu 2 maanden in ons nieuwe huis. Het is een gerenoveerde boederij met kelder. Als het boven de 10 graden is zijn er opeens OVERAL vliegen in huis, we slaan er 20 dood en het lijkt wel of er 40 voor terug komen. Ik snap niet waar ze vanaar komen, we houden het afval goed bij en ik zie nergens maden oid (we zijn erg schoon en het huis is nu in goede staat). Hebben jullie hier ervaring mee? En hoe kom je ervan af?
Denk toch dat iemand zijn vrouw in de muur gemetseld heeft voor vertrek..... Meest voor de hand liggende...