Dashcam voor in de auto

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Cubone

Dashcam voor in de auto

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-19 00:21

Ja, ik wil zo'n ding. Net een "nieuwe" auto gekocht nadat mijn vorige total los is gegaan bij een onvermijdelijk ongeluk door andermans lompe toedoen. Politie gaf aan dat als ik een dashcam had gehad ik had kunnen bewijzen dat ik onschuldig was.. Maar zo'n ding had ik niet, dus ik wil er nu een om zoiets in de toekomst te voorkomen.

Heeft iemand een dashcam? En zo ja, hoe bevalt dat? Wat is de accuduur van zo'n ding etc.? Ik ben een totale leek met die dingen dus zeer benieuwd naar ervaringen :D

Ricie

Re: Dashcam voor in de auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 01:26

Ik heb ooit geinvesteerd in een blackvue 650, geloof zo uit mn hoofd de s versie. Was een flinke prijs, maar prachtige dashcam. Goede beeldkwaliteit, ook snachts in het donker. Beelden worden bij een aanrijding automatisch vergrendeld zodat ze niet overschreven kunnen worden en hij loopt via de 12v aansluiting van de auto of via je accu ofzo, dus nooit ge emmer met opladen.

Er is zelfs een 2 chanel versie van, dan heb je ook een camera voor achter in de auto. Handig voor als er achter je rare dingen gebeuren of er 1 achterin duikt.

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 02:28

Ik heb er een van de action. Super fijn ding. Prima beeld en niet al te ingewikkeld. Prijs kwaliteit is meer dan goed!

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 09:14

Mijn vader heeft een goedkoop model, volgens mij van Kruidvat of Action, maar die zou ik niet aanraden. De kentekens zijn te lastig leesbaar, en het ding heeft moeite met felle zon en in het donker.

ikheetesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-19 09:38

8nnemiek schreef: