Videoland, doe ik iets verkeerd?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Muronia

Videoland, doe ik iets verkeerd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-19 20:41

Waarom zou iets eens makkelijk gaan als het ook moeilijk kan..zullen we maar zeggen :o

Oke, ik heb dus een (tweede) televisie gekocht en omdat het een smart-tv is, dacht ik daar mooi videoland op te kunnen kijken. Het gaat goed tot en met het koppelen aan mijn profiel. Ik kan in het menu rondkijken en een film uitkiezen.

Maar op het moment dat ik iets wil afspelen komt het beginscherm ervan in beeld en daar blijft het bij. Hij speelt dus niet af.

Nu vraag ik me af wat ik verkeerd aan het doen ben. Ik heb de tv (een exemplaar van philips) verbonden met mijn wifi (ziggo) en mijn videoland account met de tv.

Ik heb gecheckt of het internet goed werkt en dat doet het. Youtube speelt keurig af zonder hapering.

Ik heb hier zo geen verstand van he.. :') iemand een idee?

Muronia

Re: Videoland, doe ik iets verkeerd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-19 23:40

Lastig probleem denk ik.. maar wat ik me afvraag..zou het probleem bij videoland zitten of bij ziggo? Wie zou ik moeten bellen hierover?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 23:43

Kijk even bij de instellingen of je nog software kunt updaten. Vaak staan die tv's een aantal maanden in de winkel en verouderd de software wat.

MaiNat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-19 23:52

Ik heb ook een tijd alleen het begin scherm met “Videoland by RTL” gehad. Maar ineens deed hij het weer. Het probleem kan zitten dat je tv te oud is (!) Tenminste dat kreeg ik te horen toen ik het vroeg. Mijn tv is van 2012 en het blijkt dat Videoland die van voor 2014 niet of slecht ondersteund. Maar vreemd genoeg na een tijdje deed hij het weer! Dus hoop dat ze toch een oplossing hiervoor bedacht hebben.