Maar een simpel, klein en knus appartementje.
Geen koophuis, maar mijn eerste huurflatje waar nog een hoop aan geklust moet worden!
Alle behang moet worden verwijderd en de muren geëgaliseerd. Alles mag een likje verf gebruiken. De muren, plinten, deuren, deurposten, gedeelte rondom de keuken, plafond, radiatoren, vensterbank... (zal veel voor- en na foto's plaatsen!)
Laminaat moet nog uitgezocht en gelegd worden. Dit laat ik leggen, waarschijnlijk een iets wat grijzige kleur.
Tevens moet ik mijn ideeën voor de woonkamer, slaapkamer (1) en hal nog uitwerken.
De grote meubels zoals de bank, eethoek en tvmeubel heb ik zaterdag net besteld. Ik heb al een tv, salontafeltjes en een bed.
Ook komt de woningbouw nog een aantal zaken regelen, zoals de thermostaat was kapot, de afzuigkap moet nog gereinigd worden. Er rammelt nog een deur, die gaan ze maken. De spiegel in de wc wordt vervangen en een raampje boven de slaapkamer deur wordt nog gezet.
Foto's van het appartementje:
Welkom!

Het uitzicht.

De woonkamer

De slaapkamer

De keuken

De badkamer
Het idee voor de woonkamer:
Graag wil ik onderstaande groene kleur op de muur aan de linkerkant in de woonkamer en dan in de vorm (verf lambrisering) zoals op de 2e foto! Dan de rest van de woonkamer wit/gebroken wit. Maar tips/ideeën zijn altijd welkom!

In de slaapkamer wil ik graag onderstaande behang op een muur of 2 muren en de andere muur grijzige kleur. Voor de rest heb ik voor de slaapkamer al een bed, een kleding kast en evt een nachtkastje. Dit zijn gewoon mijn eigen spullen die ik mee neem van mijn ouderlijke huis.
https://www.behangwereld.nl/a-39566849/houtbehang-steenbehang/bn-more-than-elements-49773-sloophout-behang/
Voor de hal loop ik eigenlijk een beetje vast. Ik heb een kleine hal en het is ook vrij donker. (het is overigens een vrij donker flatje) Ik wil er graag een bankje en een kapstok plaatsen. Met een spiegel. Zoiets als op de 2 onderstaande foto.

De badkamer en toilet kan ik niet heel veel mee doen, omdat het vrij klein is. Maar een leuke groene plant of een handdoeken rekje van hout vind ik erg leuk!

Voor de rest heb ik deze 2 lampen uitgezocht voor in de woonkamer!

Ben ik erg blij mee!
Ondertussen moet nog het laminaat, gordijnen of evt. rolgordijnen uitgezocht worden. Nog andere decoratie materiaal zoals een kleed op de vloer, planten en plankjes aan muur moeten nog gekocht worden. Ook moet ik nog een koelkast, vriezer, wasmachine e.d. scoren! En vast nog een heleboel andere uitzetdingetjes!
Wie vindt het leuk om dit project te volgen? Het is misschien wel uniek omdat het juist niet om een enorme woonboerderij gaat, maar meer een allerdaags project is!
Ik weet niet of ik alles allemaal wel duidelijk heb uitgelegd haha, maar mochten er vragen/ideeën zijn stel ze gerust!