Afspeellijsten van iTunes naar android telefoon

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sokje_6

Afspeellijsten van iTunes naar android telefoon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-19 00:51

Ja, daar had ik even niet aan gedacht toen ik een Android telefoon koos :+

Ik heb een stuk of 15-20 afspeellijsten op mijn iTunes op pc staan, die ik graag op mijn Android-telefoon zou willen krijgen. Nu dacht ik die gewoon te kunnen synchroniseren met iTunes et voila, maar zo makkelijk gaat dat kennelijk niet. Mijn telefoon wordt namelijk in z'n geheel genegeerd door mijn iTunes.

De muziek zelf heb ik op m'n telefoon, nu de afspeellijsten zelf nog. En ik heb geen idee hoe. Even Googlen levert me verschillende apps en websites op, waarvan sommige betaald en sommige een beetje onbetrouwbaar. Dus voor ik geld uitgeef aan een (al dan niet louche) app die niet goed blijkt te werken, hoor ik graag hoe jullie dit voor elkaar krijgen.

Alvast dank!

eilleen333

Re: Afspeellijsten van iTunes naar android telefoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 03:38

Ik heb nog steeds Apple, maar ben wel overgestapt op Spotify. Ontzettend groot aanbod, en voordeel: je afspeellijsten zijn gekoppeld aan je account en niet aan een toestel. Dus als je de spotify app hebt op je apparaat, kan je je afspeellijsten afspelen.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-19 04:28

Ik heb de Apple Music app op mijn android telefoon, daarmee heb ik mijn itunes afspeellijsten.

Sokje_6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-19 12:07

eilleen333 schreef:
Ik heb nog steeds Apple, maar ben wel overgestapt op Spotify. Ontzettend groot aanbod, en voordeel: je afspeellijsten zijn gekoppeld aan je account en niet aan een toestel. Dus als je de spotify app hebt op je apparaat, kan je je afspeellijsten afspelen.

Mja, ik heb geen betaalde Spotify en dat was ik eigenlijk ook niet van plan. Ik heb veel geïmporteerde cd's en luister ook minder populaire dingen die niet altijd op Spotify staan. En ik heb geen 3G :+ hoewel ik weet dat je muziek offline beschikbaar kunt maken.

Eilish schreef:
Ik heb de Apple Music app op mijn android telefoon, daarmee heb ik mijn itunes afspeellijsten.

Hm, hier had ik nog niet aan gedacht! Ik ga eens kijken of dat een optie is. Thanks!