Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Lijkt me duidelijk dat ik hem dus in zijn versnelling zet haha.

Calixae schreef:Oprechte vraag... wat is er handig aan om hem in zijn vrij te zetten? Ik bedoel als je aan komt bij het stoplicht moet je toch terugschakelen dus dan toch net zo goed in zijn 1? Dan kan je meteen wegrijden. In zijn vrij moet je m dan eerst in zijn 1 gooien voor je kan gaan beginnen met optrekken en opschakelen. Toch super onhandig of ligt dat aan mij?Lijkt me duidelijk dat ik hem dus in zijn versnelling zet haha.

Letizia schreef:Ligt er aan, als ik bij "bekende" verkeerslichten sta of als ik niet vooraan sta, vaak in z'n vrij. Bij bekende omdat ik precies weet wanneer ze op groen gaan, verder sta je soms zo lang dat ik het irritant vind om de koppeling steeds ingeduwd te houden en zo lang duurt het niet om naar z'n 1 te schakelen.
Maar goed, ik schakel ook niet altijd terug bij het afremmen, dan gaat ie bij mij al snel in z'n vrij, hoewel het er dan wel aan ligt om wat voor soort weg ik rij, ik zou erg geschikt wezen voor een automaat
Calixae schreef:Oprechte vraag... wat is er handig aan om hem in zijn vrij te zetten? Ik bedoel als je aan komt bij het stoplicht moet je toch terugschakelen dus dan toch net zo goed in zijn 1? Dan kan je meteen wegrijden. In zijn vrij moet je m dan eerst in zijn 1 gooien voor je kan gaan beginnen met optrekken en opschakelen. Toch super onhandig of ligt dat aan mij?Lijkt me duidelijk dat ik hem dus in zijn versnelling zet haha.
Granoek schreef:Calixae schreef:Oprechte vraag... wat is er handig aan om hem in zijn vrij te zetten? Ik bedoel als je aan komt bij het stoplicht moet je toch terugschakelen dus dan toch net zo goed in zijn 1? Dan kan je meteen wegrijden. In zijn vrij moet je m dan eerst in zijn 1 gooien voor je kan gaan beginnen met optrekken en opschakelen. Toch super onhandig of ligt dat aan mij?Lijkt me duidelijk dat ik hem dus in zijn versnelling zet haha.
Ik krijg spierpijn en pijn aan mijn voetzool als ik te lang moet indrukken

).