Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
het is een snelle telefoon en de batterij gaat (bij mij) makkelijk heel de dag mee. cynthiar schreef:De 11 heeft een beter camera als de XR. Maar verder zit er niet veel verschil in. De camera van de XR is ook gewoon goed. Ik ben zelf ook voor de XR gegaan. Is toch ook een stuk goedkoper. En ik wilde graag de coral kleur.
Stripe000 schreef:Als je eigenlijk je telefoon wil houden met Sim only maar hem alleen weg doet omdat batterij snel op is, dan is een nieuwe batterij veel goedkoper.
Onlangs in de iPhone 7 van mijn zoon een nieuwe , originele Apple accu met jaar garantie laten plaatsen, gloednieuw, 29,95 kwijt.
Fleur_Laura schreef:Ik had een iPhone 7 en nu sinds release de iPhone 11 in bezit. Geswitcht omdat mijn scherm van de 7 compleet aan gruzielementen lag en de batterij geen dag meer mee kon.
Ik ben erg tevreden over de 11! Batterij is ook echt heel goed. Ik heb nu meestal nog 60-70% batterij over.
Vond het prijsverschil met de XR niet zo groot en deze is wel het allernieuwste. Daarom heb ik uiteindelijk voor de 11 gekozen.