Halloween: huis versieren/haunted house maken

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ruitje

Halloween: huis versieren/haunted house maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-19 19:16

Vorig jaar heb ik voor het eerst Halloween gevierd in mijn buurt. Je kon een briefje ophangen en daardoor wisten kinderen dat je meedeed.

Dus ik een paar spookjes opgehangen.

Blijkt dus dat de halve straat een spookhuis in zijn tuin bouwt :')

Nu wil ik ook graag zoiets doen, maar ik heb de creativiteit van een skippybal.

Bokkers die dit doen en foto's/tips hebben? Versieren jullie je huis en hoe dan? Waar koop je je spullen?

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 19:21

ruitje

Re: Halloween: huis versieren/haunted house maken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-19 19:47

Super leuke links! Veel inspiratie al door! Thanks! Zal morgen een foto maken, woon in een saaie blokkendoos hoor met een bestrate voortuin. Niet zo Halloweenerig dus :D .

Bij ons doen er iets van 7 straten mee, en het is echt best uitgebreid! Erg leuk!

vevina

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 19:51

Ik weet niet waar in het land je woont maar in het zuiden heb je van cranenbroek. Die verkopen erg veel Halloween momenteel.

alice0cullen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 20:03

Halloweenshopbarneveld heeft super leuke dingen. Ik ga van de week de boel weer decoreren met dit jaar als eyecatcher een 2,60 metende clown die rondzwaait met een kind. Maar ik ben dan een enorme Halloween fan heb de hele kamer volstaan met skeletten, vampiers en heksen allemaal elektronisch met licht en geluid :') .

Pinterest staat ook vol met ideeen.

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 20:17

Ik ben een keer rond Halloween in Amerika geweest, daar waren aardig wat tuinen met van die gezellige grafzerkjes in de tuin.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-19 20:27

vevina schreef:
Ik weet niet waar in het land je woont maar in het zuiden heb je van cranenbroek. Die verkopen erg veel Halloween momenteel.

Goede tip, woon daar niet maar kom er wel vaak dus is het ritje wel waard misschien!

dieseltje09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 14:21

ruitje, je hebt het voordeel van stro balen in je schuur ik zou zeggen gebruik dat! Maak een mini doolhofje waar ze doorheen moeten voor ze bij de deur uitkomen.
Die looproute kun je vervolgens makkelijk vullen met "enge" voorwerpen. Paar grafstenen van hout/karton, skelet/onderdelen van een skelet(gewoon kopen voor dat bedrag kun je ze echt niet maken) misschien een paar pompoenen met led kaarsen erin?(ivm stro zou ik geen echte gebruiken :+ )
Wellicht nog paar spookjes op de kop zien te tikken en je bent een aardig eind hoor!

uggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-19 14:45

ruitje schreef:
vevina schreef:

Goede tip, woon daar niet maar kom er wel vaak dus is het ritje wel waard misschien!

de so Low heeft ook altijd we halloween spullen. Een hele etage vol. De so Low zit in ieder geval in het noorden. Misschien wel door heel Nederland?

Libera

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 08:46

Ons hek bij de oprit:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Deze wil ik volgend jaar:
Afbeelding

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 09:56

Of als vogelverschrikker verkleed bij de voordeur gaan zitten en als er kinderen aanbellen omhoog springen.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 10:03

Wat leuk! Ik zit in een flat en onze wijk doet er niks mee (en ik vind kinderen niet leuk :') ) maar ik versier binnen.. Spullen bij SoLow vandaan, Action verkoopt tegenwoordig spullen, en internet heeft alles :j
Partywinkel.nl, feestwinkel.nl etc...
Plus misschien zelf nog wat maken ofzo? Action verf, spuitlijm en kartonnen dozen en je komt een heel eind misschien?

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 10:04

Mijn dochter heeft veel bij ali express besteld,vrees dat het nu alleen wat laat is daar voor.Die heeft een skelet wat in een boom klimt met een hondeskelet er onder en dan allemaal spinnewebben.Alleen zijn die al een deel vernield door haar honden die het als speelgoed zagen :')

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 10:36

Oehhh leuk topic!! Wij hebben zaterdag onze housewarming, gezien de datum perfect om deze in Halloweenstijl te doen <<) Gisteren zijn wij al een beetje begonnen met versieren, dus zal wel foto's plaatsen als we delen af hebben :D We doen ook een kleine spooktocht door het bos :):)

Hier ook veel spullen bij Van Cranenbroek en de So Low en Action vandaan.. en veel op internet besteld :)) En alweer genoeg gezien om het voor volgend jaar uit te breiden :):)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-19 11:11

Dit jaar voor het eerst een beetje versiering, mijn kind wilde het zo graag :)

Mijn voordeur hangt vol zwarte spinnen, wat pompoenen voor de deur, en nog een lichtgevende pompoen voor het raam. Ik vind het eigenlijk best wel gezellig en leuk en ga het volgend jaar weer doen :)