Ervaring laarzen kopen via Facebook link

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Tinka

Ervaring laarzen kopen via Facebook link

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-19 10:38

Op mijn tijdlijn van Facebook komen steeds advertenties voorbij van laarzen. Steeds dezelfde laarzen maar van verschillende aanbieders. Sommige vind ik best wel leuk. Zijn er hier mensen die ze besteld hebben? Hoe is de kwaliteit en levering?
Je kan ook vaak kleding en schoenen in de webshop bestellen.

CalipsoLover

Re: Ervaring laarzen kopen via Facebook link

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 10:42

Ik denk dat dat afhangt van de website waar je ze koopt en welk merk de laarzen zijn, niet van Facebook of de links. Facebook maakt gebruik van cookies, dus als jij 1x op die laarzen gaat klikken gaan ze alle betalende websites voor reclame met die laarzen tonen.

Anoniem

Re: Ervaring laarzen kopen via Facebook link

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 10:44

Zou er erg ver van weg blijven. Internet staat vol met dit soort vragen en vooral de gevolgen van aankopen via Facebook.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 10:45

Morganlefay schreef:
Zou er erg ver van weg blijven. Internet staat vol met dit soort vragen en vooral de gevolgen van aankopen via Facebook.

Dat hangt echt puur van de website af hé, Facebook maakt ook veel reclame voor 2dehands, marktplaats, zalando, agradi etc. Heeft allemaal met cookies te maken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 10:53

CalipsoLover schreef:
Morganlefay schreef:

Dat hangt echt puur van de website af hé, Facebook maakt ook veel reclame voor 2dehands, marktplaats, zalando, agradi etc. Heeft allemaal met cookies te maken.

Heb het niet over de door jou benoemde website's maar die vage, die als je erop doorklikt contactadressen erg ver weg hebben als HongKong, Panama oid

Tinka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-10-19 10:55

Dat je steeds die reclame krijgt als je ergens op klikt weet ik. Maar vraag me gewoon af of het wat is. Het is niet een bepaald merk. Ze komen ook uit het buitenland.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 10:56

Dat heb ik zelf nog niet meegemaakt, ik krijg vaak enkel advertenties van erkende websites... Als TS even de opgenoemde laarzen/merk en de websites kan vernoemen kunnen we haar misschien beter helpen.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 10:56

Tinka schreef:
Dat je steeds die reclame krijgt als je ergens op klikt weet ik. Maar vraag me gewoon af of het wat is. Het is niet een bepaald merk. Ze komen ook uit het buitenland.

Stuur eens een linkje van de website zou ik zeggen.