Mijn IPhone 6 is zonet gecrasht. Ik weet niet helemaal wat er gebeurde, het beeld begon bovenin ineens te trillen en in een mum van tijd was het hele scherm raar aan het doen en zaten er kleurrijke/grijze balken in het scherm.
Ik heb hem opnieuw opgestart, maar het werd alleen maar erger. Het beeldscherm reageert nog wel een beetje wanneer ik tik of veeg. Heel raar.
Ik ben op onderzoek gegaan op Google en heb me laten informeren dat het de 'Touch Disease' is. Als iemand weet of ik hier iets tegen kan doen of denkt dat het iets anders is, hoor ik het graag!
Mijn vraag;
Ik heb een abonnement dat maandelijks opzegbaar is, dus ik ben nu opzoek naar een abonnement+telefoon. Ik heb altijd Apple-telefoons gehad maar wil eigenlijk heel graag overstappen naar Samsung. Ik ben alleen helemaal niet up-to-date over Samsung.
Ik zag een Samsung Galaxy A50 langskomen die ik erg mooi vindt, maar ook een Samsung Galaxy S10. Ik heb geen idee welke de nieuwste/beste is, en kan niet echt een goed overzicht op internet vinden. Zou iemand de tijd willen nemen om uit te leggen hoe het in elkaar zit qua Galaxy A.. en Galaxy S.. etc.?
Alvast bedankt!
Er staat belachelijk veel rotzooi op, zit er de hele dag mee in de hand bij wijze van en hij stuitert ook regelmatig op de grond. De enige beschadigingen die ik heb, zijn lak beschadigingen aan de zijkanten door mijn hoesje.
Heb ik nu. Prima telefoon, lekker snel, ook met zwaardere spellen.
Maar hier nog geen schade dankzij hoesje. Camera, ik vind hem goed genoeg. In ieder geval een heel stuk beter als de A5 die ik hiervoor had.