Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
maaikemuis schreef:Mijn ervaring is, is dat als iets echt doorrookt is, je de lucht er nauwelijks meer helemaal uitkrijgt. Het kan beter worden, maar weg niet.
Onze auto is inmiddels al 3 keer professioneel gereinigd en nog altijd ruikt hij naar asbak. De eerste weken is het weg en heel langzaam komt het terug. Het zit gewoon te diep in de stof en kussens. (Ik kan dan ook niet wachten tot onze nieuwe auto eindelijk geleverd wordt)
ClaudiaHS schreef:Als de geur in het hoofdbord zit, dan kan je toch ook gewoon een nieuw hoofdbord bestellen?
Desnoods maak je er zelf 1 van steigerhout oid als je dat mooi vind.
Cayenne schreef:Lijkt mij ook dat je die lucht er gewoon amper tot niet uit krijgt. En wat ranzig om in een slaapkamer te roken![]()
Ik zou idd ook een nieuw bed kopen, maar dan moet je wel budget hebben natuurlijk.
elnienjo schreef:ClaudiaHS schreef:Als de geur in het hoofdbord zit, dan kan je toch ook gewoon een nieuw hoofdbord bestellen?
Desnoods maak je er zelf 1 van steigerhout oid als je dat mooi vind.
De boxspring is het onderstel en daar zitten ook stoffen materialen in en omheen.
Ik zou nooit iets aannemen uit het huis van een roker. Ze beseffen zelf niet hoe goor het is.