Nr blokeren.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

beatje

Nr blokeren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-19 13:22

Als je een nr blokkeert,ziet iemand dat hij geblokkeert is ?Of wat gebeurt er dan eigenlijk?
Gaat over een gsm nr.

Deoro

Re: Nr blokeren.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 13:28

Nee dat ziet hij niet. Heb mijn man weleens geblokkeerd (vraag maar niks :o ) en hij dacht toen gewoon dat mijn telefoon uit stond.

Weet niet of hij toen voicemail kreeg of gewoon niet overging, maar in ieder geval geen melding dat hij geblokkeerd was.

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 13:48

Als er dan wordt gebeld gaat ie direct over naar voicemail (en als je dat niet hebt naar zo'n 'dit nummer is niet bereikbaar' oid boodschap). Alsof je geen bereik zou hebben zegmaar. Is voor iemand wel makkelijk te controleren door vlak na elkaar met verschillende tel nr jou nr te bellen, als de ene wel overgaat en de ander niet dan zal de hint snel begrepen zijn. Afhankelijk op welke dienst(en) je blokkeert, welke telefoons er worden gebruikt etc. zijn er wel een aantal van dat soort trucjes te vinden waarmee iemand wel kan raden dat zijn nummer geblocked is, maar dat krijg je niet als boodschap te horen als je belt.

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:22

Je krijgt direct voicemail, als je anoniem belt komt het wel erdoor, dus je kan het wel doorkrijgen.

Op whatsapp is het ook duidelijk te merken.

En mensen kunnen je met een ander nr bellen om erachter te komen of ze geblokkeerd zijn of niet.

Deoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:29

Blue_Monday schreef:
Je krijgt direct voicemail, als je anoniem belt komt het wel erdoor, dus je kan het wel doorkrijgen.

En mensen kunnen je met een ander nr bellen om erachter te komen of ze geblokkeerd zijn of niet.

Op Whatsapp kun je het denk ik zien als diegene geen profielfoto meer heeft. Nu heb ik toch geen profielfoto dus geen idee of iemand het dan zou merken, heb denk ik niemand op blok staan.

Blue_Monday

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 14:32

Berichtjes blijven op een vinkje staan bij whatsapp. status gaat ook weg volgens mij maar kan veranderd zijn.

MondyJoker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 16:11

Deoro schreef:
Blue_Monday schreef:

Op Whatsapp kun je het denk ik zien als diegene geen profielfoto meer heeft. Nu heb ik toch geen profielfoto dus geen idee of iemand het dan zou merken, heb denk ik niemand op blok staan.

Stel ik heb jou als contact en zou in mijn gewone contactenlijst een foto bij jouw profiel zetten. Dan zie ik die foto op het moment dat je mij op Whatsapp blokkeerd.
Dat je eerst geen foto had maakt dan niet uit.

Geld dus in alle situaties. Als ik bij een persoon een foto plaats bij hun profiel dan verschijnt die ipv geen profielfoto.

Deoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 16:17

Mondy schreef:
Deoro schreef:

Stel ik heb jou als contact en zou in mijn gewone contactenlijst een foto bij jouw profiel zetten. Dan zie ik die foto op het moment dat je mij op Whatsapp blokkeerd.
Dat je eerst geen foto had maakt dan niet uit.

Geld dus in alle situaties. Als ik bij een persoon een foto plaats bij hun profiel dan verschijnt die ipv geen profielfoto.

Oh. Ik loop achter :')

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-19 19:05

Bedankt. Ik vroeg het me af krijg nu alsmaar apjes van iemand die ik niet ken en hij denkt van wel :') .Na tig keer te zeggen dat het echt niet zo is vroeg ik me het af.

Deoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 21:12

Ah als je die niet kent maakt het ook niet uit als hij het ziet toch.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 21:15

beatje schreef:
Bedankt. Ik vroeg het me af krijg nu alsmaar apjes van iemand die ik niet ken en hij denkt van wel :') .Na tig keer te zeggen dat het echt niet zo is vroeg ik me het af.

Die blokkeer je toch gewoon.

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 21:15

Op WhatsApp kan hij het wel zien ja. Als jij hem blokkeert, kan hij jouw profielfoto en laatst gezien niet meer zien, en het bericht zal voor altijd op niet-ontvangen blijven staan (één vinkje). Maar als je hem toch niet kent, is dat niet zo erg toch? :P

beatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-19 22:14

Nee is ook niet erg,maar ik vroeg me gewoon af wat je zag.Mensen kunnen soms zware vragen in het leven hebben he :D

Danielleeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-19 22:35

beatje schreef:
Nee is ook niet erg,maar ik vroeg me gewoon af wat je zag.Mensen kunnen soms zware vragen in het leven hebben he :D

Zeker waar :D