Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zonnebloem18 schreef:Volle zak of opvangbak? Filter verstopt?
wendyh schreef:Heb je al geprobeerd om alleen de motor aan te zetten? Dus slang en stang er even afhalen.
Als de stofzuiger het dan wel goed doet weet je dat het probleem in de slang, stang of voet zit.
Carol_Beer schreef:wendyh schreef:Heb je al geprobeerd om alleen de motor aan te zetten? Dus slang en stang er even afhalen.
Als de stofzuiger het dan wel goed doet weet je dat het probleem in de slang, stang of voet zit.
Dat is dus het ding; Het ligt ergens aan de binnenkant, waar ik de technische intelligentie niet voor heb.
Polly schreef:je kan toch de slang eraf halen, dan de stofzuiger aanzetten om te luisteren of de motor dan wel een normaal geluid maakt, daar hoef je niet technisch voor te zijn.
Als de boel verstopt zit gaat ie ook rare geluiden maken.
Solar schreef:Bij sommige stofzuigers valt de zuigkracht weg als het ergens niet goed sluit. Is er misschien een scharnier kapot of zit er ergens een kiertje?
Schuur_ schreef:Hier helpt het om regelmatig ff alles uit te blazen met perslucht.
Nu, na een paar keer pech koop ik geen dure stofzuigers meer aangezien ik ook verbouw enzo dus veel stof.