Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
belle_boef schreef:Alfa Romeo Mito. Als je net iets meer neerlegt heb je een jonge auto met weinig kilometers die bij passend rijgedrag bijna gierig is met brandstof.
Romeo2007 schreef:belle_boef schreef:Alfa Romeo Mito. Als je net iets meer neerlegt heb je een jonge auto met weinig kilometers die bij passend rijgedrag bijna gierig is met brandstof.
Ik zou echt geen alfa kopen. Zoveel problemen met elektronica. Daarnaast verbruiken ze juist veel in praktijk.
Wil je voor degelijk zou ik voor een Japanner gaan en de Franse en Italiaanse auto’s laten staan.
Goof schreef:Wat wil je nu precies? Dat bokt auto's gaat zoeken voor je?
Als je weet wat je wil kun je zelf je zoektermen invullen op autoverkoopsites en kun je zelf bedrijven bellen en je wens achterlaten.
Janiniie schreef:Goof schreef:Wat wil je nu precies? Dat bokt auto's gaat zoeken voor je?
Als je weet wat je wil kun je zelf je zoektermen invullen op autoverkoopsites en kun je zelf bedrijven bellen en je wens achterlaten.
Ook goedemorgen, nee maar wat advies is altijd prettig zonnestraal.
NatasjavE schreef:Wij mochten op een goed moment geen Alfa’s meer bestellen omdat er altijd wat mee aan de hand was.(lease)
Ik weet het niet hoe het nu is maar ik zou ze niet heel snel kopen. Zijn uiteraard wel erg mooi.
hebben in het kleine(re) segment de pixo, micra en note. Zelf rij ik de laatste (en de grootste van de 3) en ben er zeer content mee Goof schreef:Goof schreef:Wat wil je nu precies? Dat bokt auto's gaat zoeken voor je?
Ook goedemorgen, nee maar wat advies is altijd prettig zonnestraal.