Waar vindt je een betrouwbare betaalbare klusjesman

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

moonsparkle

Waar vindt je een betrouwbare betaalbare klusjesman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-19 12:05

Goedemiddag,

Ik heb het komende jaar wat klusjes waarvan ik de één het liefst zo snel mogelijk laat doen, maar voorheen hebben we alles zelf gedaan met hulp van vader maar die willen we niet meer vragen. Dus we zijn op zoek naar een klusjesman, betrouwbaar, komt z'n afspraken na en betaalbaar want met tien jaar willen we verhuizen :')

Ik heb vorige keer mensen van werkspot laten komen voor een schilder klus, daarbij had ik er een uitgezocht met goede reviews, maar vervolgens kwam hij steeds met een ander excuus en duurde het zo lang dat ik maar gaf afgezegd. :o

Polly
Moderator Algemeen

Re: Waar vindt je een betrouwbare betaalbare klusjesman

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 12:39

Google eens op klus en dan je eigen woonplaats, wij laten dat soort dingen bij voorkeur doen door ondernemers uit de buurt, das vaak veel meer ons kent ons en als je meerdere dingen hebt is er misschien best over de prijs te praten maar hou er ook rekening mee dat die mensen ook gewoon moeten eten en dat goedkoop vaak ook duurkoop is.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 12:50

Vraag eens rond in je omgeving of iemand nog een beun kent.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:12

Ik lees even mee omdat ik al jaren hetzelfde problemenheb, klussen in en om huis. Ze komen niet, leveren prutswerk af en reageren daarna agressief of opdringerig of vragen onrealistische prijzen (8000 euro voor het schilderen van een paar beganegrond kozijnen)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-19 15:29

Via via werkt het beste vind ik. Dus beetje rondvragen wie anderen aan het werk gehad hebben en of dat beviel enzo.