Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
verootjoo schreef:€3,90 is toch niet ontzettend veel? Daar kun je het niet zelf voor brengen/halen.
Je kan het ook in een envelop stoppen en als het dan minder weegt dan 350gr is het goedkoper dan een brievenbuspakketje.
Maar zelf verstuur ik alles met brievenbuspakket, dan krijg je een verzendbewijs en track en trace.
WowAmigo schreef:verootjoo schreef:€3,90 is toch niet ontzettend veel? Daar kun je het niet zelf voor brengen/halen.
Je kan het ook in een envelop stoppen en als het dan minder weegt dan 350gr is het goedkoper dan een brievenbuspakketje.
Maar zelf verstuur ik alles met brievenbuspakket, dan krijg je een verzendbewijs en track en trace.
Nou als je spulletjes voor bv 5 euro verkoopt (laatst bv een turnpakje en dan nu die paardjes, dat weegt volgens mij echt niet zo heel veel) vind ik het altijd zoveel lijken, maar idd je kan het er zelf niet voor brengen, dat is zo.
Ik ga even kijken hoeveel het dan scheelt als ik het zonder verzendbewijs doe. Maar als jullie dan op marktplaats kleine spulletjes verkopen, dan doen jullie dus ook standaard 3,90 verzendkosten?
magda_90 schreef:Ik ben heel simpel daar in, altijd €3,90 want daar krijg je een track&trace code bij. Kun jij in elk geval altijd aantonen dat het pakket netjes is verzonden.
WowAmigo schreef:Oh dan is het gewoon standaard dus, nou dan hou ik dat ook gewoon aan in het vervolg. Had laatst rekening gehouden met ruim 2 euro dus dat viel ff tegen zeg maar, maar dan weet ik dat
xJitskee schreef:Ik verzend alleen als brievenbuspakje met track and trace, met postzegels begin ik niet aan. 'Toevallig' raken die pakketjes kwijt en komen ze nooit aan.. Met T&T heb ik altijd bewijs dat ik het netjes verstuurd heb.
Liselot schreef:Ja maar dan kan je iig wel aantonen dat je het verzonden hebt