Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
vilheide schreef:Ik zou sowieso voor dubbel glas kiezen al is het alleen al om je energiekosten flink omlaag te brengen. Mochten de kozijnen nog in orde zijn dan kan het dubbel glas ook daarin geplaatst worden. En als je budget het toelaat zou ik voor dubbel glas en kunstof kozijnen gaan.
DubbelDun schreef:Als de slaapverdieping boven is kun je je afvragen of beneden (waar je meer tijd door brengt) niet handiger om dat eerst van dubbel of tegenwoordig zelfs 3-dubbel glas te voorzien. Het levert iig dáár de grootste besparing op.
Relaxed schreef:DubbelDun schreef:Als de slaapverdieping boven is kun je je afvragen of beneden (waar je meer tijd door brengt) niet handiger om dat eerst van dubbel of tegenwoordig zelfs 3-dubbel glas te voorzien. Het levert iig dáár de grootste besparing op.
Beneden is al dubbel glas
Achterom schreef:DubbelDun schreef:Als de slaapverdieping boven is kun je je afvragen of beneden (waar je meer tijd door brengt) niet handiger om dat eerst van dubbel of tegenwoordig zelfs 3-dubbel glas te voorzien. Het levert iig dáár de grootste besparing op.
Mee eens. Want hoeveel stook je eigenlijk boven? Wij praktisch niet namelijk... Dus dan levert dubbel glas boven ook niet echt veel op.
mirriezz schreef:Achterom schreef:
Mee eens. Want hoeveel stook je eigenlijk boven? Wij praktisch niet namelijk... Dus dan levert dubbel glas boven ook niet echt veel op.
Maar als boven niet geïsoleerd is, hoeveel stook je dan beneden dat je door je bovenverdieping zo weer verliest?
Als beneden al degelijk dubbelglas is, zou ik echt voor boven ook dubbelglas gaan. Of dakisolatie oid, dat isoleert boven natuurlijk ook.