Vanaf 29 juli zullen wij eigenaren zijn van dit schattige huisje:

Met een mooi stukkie grond erbij:

En fijne schuren om stallen in te bouwen:

groen = woonhuis
rood = schuren waar in de stallen zullen komen
Het huis is ouderwets, maar heel net onderhouden en eigenlijk wel klaar om gelijk in te trekken. Hier en daar een likje verf om het 'ons' te maken, maar verder zullen wij ons eerst focussen op buiten en de stallen

Wij nemen mee:

Onze geweldige pup Brego, nu bijna 3 maanden oud en een maandje bij ons

[BB-ITP] Berner pup Brego, welkom in ons gezin!!

Kevin! Mijn eerste pony, een fantastische Mini hengst

Tamme! Mijn trots
 Een superknappe Friese hengst 

Splash! M'n oude gekkie
 20 jaar, maar nog zo fit als een hoentje!
Lieve Quarter Jay

En onze laatste aanwinst, een knap valk-kleurig merrietje. Die we pas gaan ophalen, als we er wonen en de weitjes voor de mini's klaar zijn. Een vriendinnetje voor Kevin

Een kleine impressie van het huis:
De woonkamer:

De keuken:

De eet'kamer':

De bijkeuken:

Toilet beneden:

Slaapkamer 1:

Slaapkamer 2:

Slaapkamer 3:

Badkamer:

En dan buiten... de 2 schuren waar de paardenstallen in zullen komen:

Deel van de wei links van het huis:

En de ruimte achter de schuren:

Met als je het bochtje omgaat nog een deel wei:

Ik denk dat we het hier enorm naar ons zin gaan krijgen. Heerlijk gebied om buiten te rijden en lekker de ruimte om alle paarden te kunnen geven wat ze willen/nodig hebben
 Oja, en het huis is ook leuk 
 Maar van ondergeschikt belang haha. Er zijn al genoeg plannen en we zijn nog steeds druk aan het tekenen/bedenken, dus daar neem ik jullie de komende weken/maanden graag in mee! 
 Het plan is om z.s.m. de weides in ieder geval af te krijgen, zodat we hopelijk gelijk al de eerste week kunnen verhuizen 

Zonde als je gaat investeren in boxen. Zijn mooie schuren voor grote loopstallen. 

Jay mag helaas niet op gras, dus die krijgt sowieso z'n eigen paddock om mee te beginnen. En hoe het gaat als de merrie erbij komt is even kijken. Als het goed is komt er sowieso ook een merrie overwinteren bij ons; de Friese merrie van een vriendin van mij. Maar we kunnen het perceel mooi opdelen waarbij er 2 stukken zijn waar ze elkaar niet hoeven te zien 
 Moet je nagaan hoe het voor jullie was 
 Maar kan niet wachten op het moment dat we daadwerkelijk de sleutel krijgen, dan moeten jullie maar snel eens komen kijken