Printen van geheel Topic

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

muiszje

Printen van geheel Topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-19 08:12

Hoi!
Bij gebrek aan slaap, heb ik (na bijna 10 jaar) vannacht mijn meest tranen-opwekkende topic herlezen;

Over de aanloop naar het laten inslapen van mijn grote liefde. Een topic waar ik oprecht erg veel steun heb kunnen vinden! en wat ik al tijden eens opnieuw wilde lezen, bij wijze van koestering _/-\o_

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=1157061

Omdat er weer echt stevig tranen hebben gevloeid, en het me emotioneel veel doet (in goede zin!) als stukje wat écht bij mijn verzameling aan herinneringen aan Pepper hoort, wilde ik het gehele gesprek eens uitprinten!
Echter vind ik maar geen manier om een heel gesprek (a 31 pagina's) mooi in 1 document te krijgen zonder onnodige advertentie's of html's.
Ook via de -print- functie via t topic zelf, krijg ik niet het hele onderwerp bij elkaar.
Ik wil graag alle reacties en geschreven tekst/foto's met data en gebruikers-namen in ieder geval, zonder teveel onnodige blokken-tekst of ruimte-verlies.

Wie o Wie weet er een manier om dit handig te doen? Of kan dit evt voor mij doen? *\o/*

Hoor het graag!

8nnemiek

Re: Printen van geheel Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-19 10:18

Ik ben bang dat het toch knippen/plakken zal worden.. maar wellicht helpt het om de bokt-office stijl aan te zetten?

BartVB
Eigenaar

Re: Printen van geheel Topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-19 10:50

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-19 11:45

BartVB schreef:
Een Bokt trucje; je kan '&ppp=1000' toevoegen aan de URL (ppp=posts per page). Dan krijg je 1000 posts op 1 pagina, in dit geval dus alles onder elkaar:

[MD] laten inslapen nu ze nog goed is?

Als je ook nog '&view=print' toevoegt raak je een hoop overbodige knopjes kwijt:

[MD] laten inslapen nu ze nog goed is?

Succes!

*\o/*
Fantastisch! Dankjewel, zo gaat 't zeker lukken!

(niet eens aan html gedacht, :+ maar had dit ook never-nooit geweten)