Het is geen mega grote achtertuin, geen groot huis. Maar toch alles op de schop en best leuk om te zien denk ik!
Volg zelf veel topics met huizen en tuinen en kan daar echt van genieten.
Om te beginnen, wij hebben dit huisje 3 jaar erug gekocht. Een ex huurwoning. Uitgeleefd en al. Hele huis al opgeknapt, voortuin ook al helemaal gedaan zodat we daar onze 2 auto's in kwijt kunnen.
Al 3 jaar hikken we tegen die achtertuin aan, want, geld..
Ik had al wel zelf de schutting aan 1 zijde vervangen want die was zo rot met gaten, dat was niets met onze kleine hondjes.
Zelf een poort gemaakt, was ik best trots op

Ook een vijver gemaakt. Of nouja, vijvertje, met was kleine koi vissen erin. Een hobby, naast paard en honden

Nu toch de stap gezet, geen vakantie, maar de tuin.
Tegels uitgezocht, plan gemaakt, tegels besteld, stratenmaker geregeld!
Hier dan de foto's van begin tot nu..
Druk bezig alle stenen/tegels te verwijderen!

Container vol, aanhanger vol (die wou iemand graag hebben, nouja, prima, wij vullen m wel!)

Schutting een deel verwijderd, deur stond aan een dun paaltje, dus nu maar eens geupgrade voor een dikke stevige paal! Hier een gat aan t graven..

Ook bezig met stopcontacten, nu het toch open ligt gelijk doortrekken naar de andere kant vd tuin!

Paal erin en in beton

Ook een putje maken voor de waterafvoer van mijn vijver. Drama om elke keer met een speciekuip te doen haha! Nu dus ook maar een putje gemaakt

En ondertussen hebben we goed toezicht:

Voor nu:

Poort zit er weer in! Nu de bovenkant nog afzagen zodat dat netjes kijkt weer.
Die paal was ook rood, maar die had ik vorige week al even grijs gespoten met het mooie weer, kijkt ook al veel beter!
Een voor en na tot nu toe:

Volgen jullie mee?
Het is maar kort volgen, zaterdag worden de tegels gelegd!
Hopelijk dan maandag het grind erin en het gras, dat doen we weer zelf!