Voorlopig doet mijn oude mobiel het nog prima, maar zat ik toch eens rond te kijken voor een nieuwe en nu zit ik te twijfelen wat ik moet doen. De reden dat ik een nieuwe zou kopen is omdat de camera in de huidige tegenvalt en ik toch graag mooie foto's zou maken met mijn mobiel (en dan niet alleen met prachtig weer als het onderwerp 100% stilstaat
). Maar is dat een reden om een nieuwe mobiel te kopen als je oude het nog prima doet? Qua camera's heb ik verder enkel een GoPro dus geen echte fotocamera.In mijn nieuwsgierige rondkijken kwam ik een actie tegen van mijn huidige provider, waardoor ik dus aan het twijfelen ben. Ondanks dat ik weet dat ik het zelf moet beslissen vraag ik me toch af wat jullie zouden doet
Heb je toevallig het nieuwe toestel dan mag je je ervaringen uiteraard ook altijd delen!Mijn toestel/abonnement:
- Samsung Galaxy J5 (2016) (heb ik nu 2.5 jaar).
- Mobiel abonnement voor € 20 : onbeperkt bellen/smssen + 4 GB data
- Totaal abonnement (tv + internet + mobiel) voor € 69 : dit verdubbeld de mobiele data, dus ik heb 8 GB
- Altijd opzegbaar
Nieuwe toestel/abonnement:
- Samsung Galaxy S9
- Mobiel abonnement voor € 35 : onbeperkt bellen/smssen + 5 GB data
- Totaal abonnement (tv + internet + mobiel) voor € 84 : dit verdubbeld de mobiele data, dus ik heb 10 GB
- Verbintenis van 24 maanden
Ook een optie is de S9 los kopen voor € 449.
Zou ik het toestel kopen met het nieuwe abonnement ben ik na 2 jaar € 989 kwijt.
Koop ik het toestel los en hou ik mijn oude abonnement ben ik na 2 jaar € 929 kwijt (en 2 GB mobiele data per maand minder).
Wat zou jij doen?
Wat was er dan zo nadelig bij de S9 tov de S8? Je zou in principe verbetering verwachten..

De camera is ook echt super. Of ja, camera's
er zitten er 3 aan de achterkant. Veel functies en je kunt er dus van alles mee doen, telefoon zelf is ook heel zuinig qua batterij en gewoon een fijn toestel. Enige wat ik mis is het welbekende notificatielichtje wat Samsung altijd op zijn telefoon heeft zitten, maar ja. Dat is eigenlijk het enige wat ik erop aan te merken heb