Welk abonnement voor Sim only?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

joyce_eddy

Welk abonnement voor Sim only?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-19 20:44

Hoi allemaal
Na jaren ziggo Sim only te hebben gehad, is het een tijd geleden over gezet naar Vodafone.. ik had bij ziggo gewoon maanlijks opzegbaar voor €15 euro maar nu krijg ik mail dat ik mijn abbo moet verlengen..het aanbod wat ik krijg is €10 euro meer in de maand en tevens ook minder dan wat ik nu heb...
Ga nog even bellen omdat we dus (Vodafone en ziggo combineren en daarom heb ik momenteel dubbele data endergelijk)

Dus ik ben aan het rondkijken of ik wat kan vinden:
Wat ik nu heb:
6 GB per maand
150 belminuten onbeperkt sms €15.00 per maand

Wat is soort gelijk van andere providers? Wat zijn jullie ervaringen?

xtessax83

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 21:16

Ik zit bij Simpel. Goedkoop en ik ben er zeer tevreden over. Veel mensen zeiden dat dit een slechte provider was met weinig bereik maar ik heb vaker bereik dan mijn zus en die zit bij Vodafone :+

Ik zit er nu al 3 jaar en nog geen storing of problemen gehad. Je kunt kiezen tussen 1 of 2 jaar en eventueel ook bijkopen als je te kort zou komen. Ik heb hem laatst verlengt met de actie de eerste 6 maanden voor 1,- dus ik heb het lekker goedkoop nu en het werkt evengoed als dat ik er meer voor betaal dus die 1,- reclames zijn echt waar
Ik heb nu momenteel 5gb internet onbeperkt bellen en 150 sms maar die gebruik ik toch niet. Na mijn 6 maanden ga ik 7.50 betalen dus ook echt goedkoop vindt ik.
Laatst bijgewerkt door xtessax83 op 26-06-19 21:18, in het totaal 1 keer bewerkt

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 21:18

Ik zit al járen bij Simyo. Na een tijdje krijg je regelmatig interessante aanbiedingen. Zo betaal ik momenteel €8 voor 100 minuten/sms en 2GB internet. Onbeperkt sms kost 1 euro extra. En ik vind hun app en service erg fijn.

Kinke

Re: Welk abonnement voor Sim only?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 21:27

die van xtessax83 wilde ik ook. Helaas heeft Simpel die 1 euro aanbieding niet meer.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 21:36

ik zit ook bij Simpel. Betaal € 10 per maand voor onbeperkt bellen en 500 sms. Daarvoor 18 jaar bij Vodafone gezeten. Bij beide geen klachten, maar Simpel was veel goedkoper. Heb idd ook gebruik gemaakt van de 1 euro aanbieding.

MoOtJuHh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 21:42

Je weet dat je je huidige abonnement ook door kunt laten lopen? Bij mijn weet kunnen ze je niet dwingen een nieuw abonnement af te sluiten. Zo heb ik al 6 jaar mijn sim only abonnement met de kortingen van toen. Alleen in oktober de een verhoging, maar die is minimaal (paar cent).

Dit is wat mij is verteld, maar zit niet bij Vodafone.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 21:48

MoOtJuHh schreef:
Je weet dat je je huidige abonnement ook door kunt laten lopen? Bij mijn weet kunnen ze je niet dwingen een nieuw abonnement af te sluiten. Zo heb ik al 6 jaar mijn sim only abonnement met de kortingen van toen. Alleen in oktober de een verhoging, maar die is minimaal (paar cent).

Dit is wat mij is verteld, maar zit niet bij Vodafone.

Dit! Hier ook een abo wat al lang verlengd had kunnen worden maar niet gedaan omdat de nieuwe tarieven een stuk hoger liggen.
En anders idd simyo, die is gewoon goed.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:04

Ik zit bij youfone, betaal 10,- voor 4G en 6Gb en geloof 150 minuten. Sms gebruik ik zelden.
Ook prima bereik, gaat via Vodafone

Kimsel94

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:20

Ik zit bij KPN en betaal 22eu per maand. Moet er wel bij zeggen dat wij ook internet/tv van KPN hebben thuis waardoor je mb's verdubbeld worden en je 5eu korting krijgt op je mobiele abonnement

Ik heb voor die 22 euro 20gb internet + onbeperkt bellen en sms'en :) Ook nooit problemen met bereik oid

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:41

Moska schreef:
ik zit ook bij Simpel. Betaal € 10 per maand voor onbeperkt bellen en 500 sms. Daarvoor 18 jaar bij Vodafone gezeten. Bij beide geen klachten, maar Simpel was veel goedkoper. Heb idd ook gebruik gemaakt van de 1 euro aanbieding.

edit: en 5 gb aan internet. Dat is nog wel even handig om te vermelden

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:49

Ik zit nu nog bij T-mobile en ben echt tevreden maar zat ook over Ben te denken, heb ik hiervoor gehad en was ook maandelijks opzegbaar en had goed bereik!

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 22:52

Kimsel94 schreef:
Ik zit bij KPN en betaal 22eu per maand. Moet er wel bij zeggen dat wij ook internet/tv van KPN hebben thuis waardoor je mb's verdubbeld worden en je 5eu korting krijgt op je mobiele abonnement

Ik heb voor die 22 euro 20gb internet + onbeperkt bellen en sms'en :) Ook nooit problemen met bereik oid

Ik heb bij Robin Mobile alles onbeperkt en betaal 20 euro per maand. Je belt via KPN.

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 23:35

Hier Robin mobile alles onbeperkt 20€ per maand
Je zit er niet voor zoveel jaar aan vast maandelijks opzegbaar
Prima service nooit geen gedoe
Wil niks anders meer

Paardenfann4

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-19 23:47

Ik zit ook bij Robin mobile voor 15 euro per maand. Alles onbeperkt, internet en bellen. Internet is niet heel snel maar voor mijn gebruik voldoende. Dus lekker goedkoop en ook goed bereik overal.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 05:35

Waarom moet je verlengen? Ik laat Sim only bij Vodafone altijd gewoon doorlopen :j
Wat raar dat ze met een voorstel komen die duurder is voor minder, dat heb ik eigenlijk nooit...

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-19 13:30

verootjoo schreef:
Waarom moet je verlengen? Ik laat Sim only bij Vodafone altijd gewoon doorlopen :j
Wat raar dat ze met een voorstel komen die duurder is voor minder, dat heb ik eigenlijk nooit...

Dank voor alles reacties. Ik wil idd gewoon houden zoals het was en had altijd gewoon maanlijks opzegbaar bij ziggo destijds nog.. ik ben bang als ik niks dat het gewoon automatisch gaat ofzo...

Maar zal eens even bellen in deze dagen

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 13:35

joyce_eddy schreef:
verootjoo schreef:

Dank voor alles reacties. Ik wil idd gewoon houden zoals het was en had altijd gewoon maanlijks opzegbaar bij ziggo destijds nog.. ik ben bang als ik niks dat het gewoon automatisch gaat ofzo...

Maar zal eens even bellen in deze dagen

Als je niks doet gaat het gewoon door met wat je hebt en is het maandelijks opzegbaar. Maar meestal zijn die aanbiedingen die doen via telefoon of mail wel beter, dus zou even goed kijken :)
Zit al jaren bij Vodafone. Af en toe neem ik een nieuwe telefoon en dan heb je een ander abbonnement en als die weer is afgelopen neem ik Sim only. Tot ik weer een nieuwe telefoon moet.

xtessax83

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-19 14:02

Kinke schreef:
die van xtessax83 wilde ik ook. Helaas heeft Simpel die 1 euro aanbieding niet meer.

Gelukkig komen ze regelmatig terug :j