Op 4 juni kwamen twee pakketten met DPD, het derde pakket had hij niet, hij dacht dat dit de dag daarna wel geleverd zou worden.
5 juni met DPD gebeld wanneer ik dit pakket zou kunnen verwachten? Ook ivm de komende feestdagen (Pinksteren), de DPD medewerker wist mij te vertellen dat dit derde pakket nooit is aangemeld en dus nog bij VidaXL moest staan.
Toen werd het al spannender, want ik moest contact opnemen met VidaXL. Ik denk oprecht dat zij moeilijker te bereiken zijn dan Wim-lex.
De chatfunctie werkt met een bot, deze wilt graag je vragen beantwoorden, maar dat kan die niet. Dan gaat hij op zoek naar een medewerker, maar die komt nooit, chat wordt automatisch afgesloten.
Bellen is ook onmogelijk... Dan maar een mail, nou, ik weet niet waar ze de mensen van de klantenservice vandaan halen, maar van het woord service hebben ze nog nooit gehoord!
Had een mailtje gestuurd met het probleem, en hoe dat kon worden opgelost. Kreeg letterlijk twee dagen later terug "Hier uw chatsessie" met die eronder geplakt, maar daar stond niks in...
Daarop heb ik gemaild dat ik dit geen manier van doen vind en de twee dozen graag retour wil sturen, nou, die retourlabels had ik binnen een uur, nog steeds geen excuses of antwoord op mijn vragen.
7 juni zijn de pakketten retour gegaan, op 11 juni zijn deze ontvangen bij hun.
Inmiddels is het 24 juni en ik heb nog geen geld retour, in het account staat nog steeds dat mijn bestelling in delen onderweg is, en contact krijg je niet met ze... Ik heb geen flauw idee hoe ik dit moet aanpakken.
Ik kan mezelf wel voor de kop slaan dat ik deze keer niet 'achteraf betalen' heb gedaan...
Kan ik straks aangifte doen? Incasso inschakelen?
Het gaat om een vrij groot bedrag, en ik voel me met mijn handen gebonden omdat je geen contact met ze krijgt, ik heb dus totaal geen idee waar ik aan toe ben. Ik sta op het punt om naar Venlo te rijden.
Iemand ideeën?

)