Hoi allemaal,
Ik had na een weekje vakantie mijn zwemkleding in een handwasje gedaan. Zelf doe ik dit zelden, laat het meestal aan moeders over maar dacht hoe moeilijk kan het zijn.
Heb de tops in aparte emmers met (hand)warm water en een beetje wasmiddel gedaan, ongeveer 1uurtje laten staan even snel uitspoelen onder de kraan en ik dacht ik ben klaar.
Toen was er nog niks aan de hand, de vlekken zaten er nog niet in.
Heb de tops in de badkuip gelegd om ze plat te laten drogen, waarschuwing: niet doen! later zaten er soort lichte kleur vlekken van het het verkleurde? water wat uit mijn tops kwam. Deze vlekken heb ik overigens wel uit mijn badkuip gekregen.
Vervolgens zie ik na een paar dagen dat mijn tops helemaal verkleurd zijn????
Ik snap er dus echt helemaal niks van, de tops heb ik al een aantal jaar en moeders heeft ze ook eerder wel eens handwasje gegeven dus het is niet de 1e x (moeders is nu overigens op vakantie daarom zelf gedaan).
Ze hebben ook niet in de zon gelegen dus dat kan het ook niet zijn, wat heb ik nu verkeerd gedaan???
Maar nog belangerijker: HOE KRIJG IK DEZE VLEKKEN ER UIT????
De vlekken zitten er nu misschien 2dagen in, heb verder nog niks anders geprobeerd omdat ik bang ben om het erger te maken...
Wie heeft de gouden tip?