En betrouwbaar
Ik twijfel tussen 2 autos

Deze de Daihatsu Young RV 1.3-16V S
Of de hyunday

Ik rij niet super veel km
Maar wil wel wwn betrouwbare waar ik min 2 jaar in kan rijden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Nielojram schreef:Iedereen wil altijd kleine goedkope autootjes..
Probleem is vaak dat het onderhoud dan een beetje ondergeschoven wordt..
En zodra ze echt centen gaan kosten, gaan ze weg, en dan 'trapt' een ander er weer in..
Check de kentekens even op hoeveelheid eigenaren, dat zegt al heel veel..
plantje01 schreef:Hmm die eerste is meer een auto voor oude mensen. Dat kan positief zijn omdat die vaak zuinig zijn en hun auto goed onderhouden. Maar hyundai is vgm meestal beter qua levensduur.
Autumnn schreef:Waarom wil je een auto kopen als je er geen geld voor hebt? Stel er mankeert wat aan, rekening van €1000, en dan?
Shenavallie schreef:Inderdaad wat Nielojrman zegt. Zeven eigenaren, dan zou ik op mijn achterhoofd gaan krabben. Niet doen dus.
Je zou een Opel Corsa kunnen overwegen van rond de milleniumwisseling. Die zijn veilig, zuinig, nog goed en goedkoop aan onderdelen te komen en betaalbaar in benzine, verzekering en wegenbelasting.
Shenavallie schreef:Je zou een Opel Corsa kunnen overwegen van rond de milleniumwisseling. Die zijn veilig, zuinig, nog goed en goedkoop aan onderdelen te komen en betaalbaar in benzine, verzekering en wegenbelasting.
vilheide schreef:Shenavallie schreef:Je zou een Opel Corsa kunnen overwegen van rond de milleniumwisseling. Die zijn veilig, zuinig, nog goed en goedkoop aan onderdelen te komen en betaalbaar in benzine, verzekering en wegenbelasting.
Ik heb in april een Opel Corsa C uit 2001 voor € 900,- gekocht. Had 158.000 gelopen en 3 eigenaren gehad. Loopt 1 op 15,5 en kost mij € 75,- wegenbelasting per kwartaal. Fijn autootje.
Nielojram schreef:Kosje4 schreef:Die rode heeft 7 eigenaren gehad
Zeven eigenaren...
Waarom zou iemand een kleine, zuinige auto die goed is weg doen?
hoeft echt niet te betekenen dat het een slechte auto is.
die staan er algemeen om bekend dat het roestbakken zijn. Hebben zelfs kunststof wielkassen om te proberen om dat euvel een beetje voor te zijn