Ik zoek een app om Engels mee te leren, ik lees Engelse boeken en daar staan dan misschien maximaal 5 woorden in die ik op zoek al maakt het verhaal het al duidelijk, maar ik wil meer. Heeft iemand tips voor een app? Hoeft niet Nederlands te zijn mag ook in het Engels zijn. Ik had net alleen knudge me gedownload, maar daarmee maak je niet echt zinnen het zijn meer woordspelletjes wat ook handig kan zijn maar dat is gelijk expert mode. Ik heb een paar Nederlandse apps geprobeerd, maar die waren dan weer erg makkelijk.
Er zijn daarbij héél veel levels. Weet je zeker dat je helemaal doorgescrold hebt tot het einde?
kleinvosje
Geplaatst: 03-06-19 20:30
Hier op tv komt regelmatig reclame voorbij voor de app Babbel, waarmee je een vreemde taal kunt leren. MAar aangezien ik een een al Engelstalig land woon weet ik niet of Engels een van de te leren taal is.
moonsparkle
Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-19 20:32
Kaus schreef:
Er zijn daarbij héél veel levels. Weet je zeker dat je helemaal doorgescrold hebt tot het einde?
Nog even gecheckt maar ja tot het einde dat was voor dan makkelijk
BBC kijken met ondertiteling. Nieuws, QiXL, Mastermind, die quiz met teams van universiteiten tegen elkaar - lekker snelle programma's met woorden waar je nog NOOOIT van hebt gehoord, maar uit de context leer je veel.