Hoe kom je aan Tupperware?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniet

Hoe kom je aan Tupperware?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-19 18:17

Ja, je kan maar iets nodig hebben :+

Ik ben echt geen Tupperware party-type en ik ken ook niemand die dat wel is, dus een party bijwonen of zelf organiseren wordt hem denk ik niet. Ik hoef ook echt maar 1 product.
Een webshop heeft Tupperware niet, ik weet dat er een fysieke winkel in Wijnegem zit, maar dat is best een eind rijden als je niet zeker weet of ze het artikel hebben en ik zie het wel eens op Marktplaats, maar dan is het vaak erg duur en ik heb er mijn twijfels bij of het dan echt nieuw is, als het al aankomt sowieso... Ik ben geen fan van Marktplaats.

Zie ik een optie over het hoofd?

Lindor92

Re: Hoe kom je aan Tupperware?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 18:19

Je zou een consulente kunnen benaderen, Misschien kan diegene het Voor je bestellen.

petra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 18:21

Ik koop veel in de kringloopwinkel maar heb ook een keer een consulente benaderd en die heeft toen het product voor mij besteld en naar mij toegestuurd.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 18:23

Ik sta regelmatig op braderieën, en daar staat altijd hetzelfde vrouwtje. Ik ga woensdag weer en als ze er is zal ik eens kijken of ze een webshop heeft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 18:27

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-19 18:28

Ik had de catalogus wel gevonden, maar als je dan zo'n product wilt staat er dat je contact moet opnemen met een consulente inderdaad, dus ik ging er vanuit dat je dan een party moest 'afnemen'...
Als je het gewoon via zo'n consulente kunt bestellen zou dat heel handig zijn, want die zitten er wel een paar in mijn buurt zag ik.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 18:29

"De producten die je graag wilt aanschaffen plaats je in de winkelwagen. De winkelwagen verstuur je naar een erkende Tupperware Distributeur bij jou in de buurt. Van daaruit zal een Consulent(e) contact met je opnemen om een afspraak te maken voor het afleveren van de door jou bestelde producten. Zo bepaal je zelf wanneer en op welk tijdstip je geleverd wilt krijgen!"

Zo te zien verstuurt Tupperware jouw bestelling naar de dichtstbijzijnde distributeur. Die zorgt ervoor dat er een consulente contact met jou opneemt zodat die het vervolgens bij jou af komt leveren. Volgens mij komt daar geen party bij kijken.

Zo heb ik ook ooit iets bij Mylène besteld, die werken ook met Party's.
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op 25-05-19 18:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-19 18:30

Oh, dit is wel een andere pagina dan waar ik was beland zie ik nu. Toch overheen gekeken dus. :o?
Ik ga het proberen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 18:32

Op de een of andere manier is het vaak duidelijker als een ander het copy paste he? :D
Het staat er gewoon allemaal, minder aannemen, meer lezen. ;)

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 18:36

Anoniem schreef:
Op de een of andere manier is het vaak duidelijker als een ander het copy paste he? :D

Nou :+ denk dat ze gewoon op de verkeerde pagina zat. Ze heeft toch een normale vraag gesteld hier en het is opgelost. Alleen maar fijn dat ze zo geholpen is, toch? Niet iedereen is zo snel in navigeren op het internet.

Anoniet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-19 18:41

Bedankt Pablo :)
Ik was op de informatiepagina van het product zelf, waar dus geen winkelmandjes-knopje staat, maar een veld onderaan waarin je kunt zoeken naar een consulente in je buurt.
Dat je via een heel ander menu die hele catalogus moet openen en pagina voor pagina doorbladeren en dat daarin dan knopjes bij de producten staan waarmee je ze blijkbaar wel online kunt bestellen, daar was ik echt niet op gekomen nee.
Het is gelukt ze in mijn mandje te stoppen, nu even kijken of ik aan de minimale bestelwaarde kan komen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-19 18:50

xPabloBokt schreef:
Anoniem schreef:

Nou :+ denk dat ze gewoon op de verkeerde pagina zat. Ze heeft toch een normale vraag gesteld hier en het is opgelost. Alleen maar fijn dat ze zo geholpen is, toch? Niet iedereen is zo snel in navigeren op het internet.

Als ik het nou lelijk bedoelde, denk je dat ik dan überhaupt eens gekeken had of ik het voor haar kon vinden én de link zou plaatsen?

Maarre... Graag gedaan hoor! +:)+