Het kleed is al in zomervacht (korte "haren" dus zeg maar) en van synthetisch materiaal. Welke borstel kan ik daar het beste voor gebruiken? Waar hebben bokkers goede ervaring mee? De ondergrond is zwart dus ik heb echt even hulp nodig
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
eva1969 schreef:Volgens mij werkt een rubberen borstel altijd bij haren op eender welke ondergrond.
Polly schreef:Ik heb dezelfde, alleen geen kathttps://shop.dyson.nl/dyson-stofzuigers ... -226397-01
wij hebben deze volgens mij, geen idee waar die borstels van gemaakt zijn eigenlijk.
, maar volgens mij is de stofzuigerborstel voor tapijt van een soort van rubber. Koper schreef:Ja het kleed lijdt altijd wel een beetje ervaneva1969 schreef:Volgens mij werkt een rubberen borstel altijd bij haren op eender welke ondergrond.
Ik heb inderdaad een rubberen borstel. Daarvan werd mijn vorige kleed (zelfde model, alleen dan andere maat en ondergrondkleur) een beetje mottig.
hoogendroog schreef:Ik heb ook een Dyson tegen de kattenharen. Maar ik gebruik sinds kort een doodgewoon (nieuw) beugelrubbertje (met van die piramidetjes op het voetvlak) om ergens haren van te verwijderen. Werkt super. Alle poezentronen (blokje erover heen halen en gelijk in een beweging met de stofzuiger er achteraan), alsmede de dekjes van de paarden doe ik hiermee.