Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
want hij betaald dus nu geen belasting voorzet verbruik van je vriend (rioleren en afval etc) en geen belasting over de inkomsten. Daarbij kan dit inderdaad een probleem zijn met een baan... in welk opzicht weet ik niet maar lijkt mij dat je dan sowieso geen reiskosten meer krijgt etc... 
weleens gehoord van Dion Graus en de ophef over zijn woonadres? Kimmie schreef:Als je een schuur wil ombouwen tot echt een 'woning' heb je daar een vergunning voor nodig. Als ik het zo hoor denk ik dat die vergunning er niet is geweest en dat de verhuurder dus illegaal een woning heeft gebouwd. En dat jouw vriend de verhuurder zwart betaald. Daarom kan er ook geen post naartoe verstuurd worden. Mocht gemeente hierachter komen kunnen maatregelen getroffen worden. Het word heel veel gedaan hoor. Maar qua post moet je wel een ander adres aangeven.
Anne_GTI schreef:weleens gehoord van Dion Graus en de ophef over zijn woonadres?
Dat is een totaal ander verhaal, dat gaat over een volksvertegenwoordiger die gemeenschapsgeld misbruikt.
DubbelDun schreef:Mocht je werkeloos worden en een uitkering willen heb je kans op minder geld vanwege nog 'thuis wonen'.