Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
) en ik haal zijn bak elke dag helemaal leeg ipv alleen de poep eruit. Hij heeft namelijk zulke diarree, en graaft ook nog eens heel graag, dat er allemaal kleine stukjes verspreid door de bak liggen die er onmogelijk uit te krijgen zijn. Straks die bak ook weer goed ontsmetten, net als de vloer en de vensterbanken waar hij graag ligt enzo. Hoop echt dat we er dan vanaf zijn, zou heel graag een van die succesverhalen zijn waarbij je er na een ronde vanaf bent
Emmaa_ schreef:Fijn om te horen dat er toch nog wel gevallen zijn waarbij ze er vanaf komen, SimoneeM. De dierenarts was nog wel enigszins positief maar ik lees online veel over mensen die er echt heel lang mee worstelen. Al zijn dekentjes etc gaan straks gewoon erg heet in de was, dat kan prima, maar ben nog wel oplossingen aan het zoeken voor dingen als speeltjes en dus de bank.
Giardex ga ik eens naar kijken. Hij krijgt nu Panacur (die meneer alleen wil vreten als het opgerold zit in een stukje achterham) en ik haal zijn bak elke dag helemaal leeg ipv alleen de poep eruit. Hij heeft namelijk zulke diarree, en graaft ook nog eens heel graag, dat er allemaal kleine stukjes verspreid door de bak liggen die er onmogelijk uit te krijgen zijn. Straks die bak ook weer goed ontsmetten, net als de vloer en de vensterbanken waar hij graag ligt enzo. Hoop echt dat we er dan vanaf zijn, zou heel graag een van die succesverhalen zijn waarbij je er na een ronde vanaf bent