Wij zijn geïnteresseerd hierin. Plan is om ons huidig huis te houden en te blijven wonen. Van het huis op de boerderij zouden wij b&b maken. Wij zouden ook echt weer beginnen boeren. Wij moeten nog uitzoeken of de vergunning voor runderen omhoog kan of kan omgezet worden naar schapen. Maar nu, is dit wel realistisch? Momenteel zitten wij met 2 kampen thuis. Kamp vriend die zegt dat dat wel moet lukken en kamp ik die hem gek verklaard en dat ons dat nooit gaat lukken.
Ik heb ook geen flauw idee wat er nog allemaal bij komt kijken. Wat kost een rund, wat kost een kudde schapen? Hoe zit het met btw bijdrage en is het realistisch om hiervan een hypotheek van €5000 te betalen? Is er iemand die hier wat meer info over heeft? Het betreft de Belgische wetgeving

Wij hebben maandag allersinds al een bezichtiging gepland en gaan vragen of wij de boekhouding mogen inzien. Het bedrijf bestaat niet meer ondertussen omwille van pensioen. En wat is nu slimmer? Vleeskoeien, schapen, kippen, konijnen? Iets anders? Alles behalve varkens is wel goed voor ons

Wie oh wie heeft meer info? Ik ben mij er heel bewust van dat de kans dat dit mogelijk is zeer minimiem is
Daar zou ik als startende boer me niet aan wagen.
!