Windows 8 PC nu upgraden naar 10.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

rina

Windows 8 PC nu upgraden naar 10.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-19 11:33

Mijn oude laptop is windows 7, een aangezien die al 9 jaar oud is, die blijft fijn op 7. Maar nu heb ik wederhelfts Laptop in de vingers gekregen, hij heeft een nieuwe gekocht met W10 erop, en zijn oude is bedoeld voor mijn moeder.

Ik wil hem zo gebruiksvriendelijk als het maar kan voor haar maken. En eerlijk ik vind W8 een drama :+ Omdat W10 meer op W7 lijkt, en moeders PC ook op W7 draait, wil ik dus graag de Lap een upgrade geven.
Maar dan ga je dus zoeken, en eerlijk ik kom er niet uit. Op de Off Windows site kost de upgrade 145 euro. Maar bv op deze site wordt ermee geschermd dat ze een aanbieding hebben voor maar 49 euro https://www.windows-helpdesk.nl/10-kope ... -computer/ En dan denk ik gelijk wat is de cobra in het gras?
Is dat wel een complete upgrade op die stick? Is de productkey meervoudig gebruikt? Is het een OEM versie of retail? (ja ik heb me wel een beetje ingelezen :P ) En eerlijk wat is het verschil tussen die 2? Geloof niet dat de lap die ik nu wil upgraden nog een super lang leven beschoren is, hij is nl ook al 8 jaar oud. Maar moeders vind de PC zo lastig omdat die in een aparte kamer staat. En die wil heel graag mijn Lap, maar daar ben ik teveel aan gehecht. Plus dat mijn lap een i5 processor heeft en de oude van wederhelft maar een i3 (en dat is me traag :+ ).
Vind nu net zelfs een nog goedkopere via Ebay https://www.ebay.de/itm/16GB-BOOTFAHIGE ... SwaCVckvat

Wat is nou het verschil tussen die van MS zelf die zo duur is en die goedkope varianten?

Oja ik zoek ook echt een versie op of CD of stick omdat het downloaden hier gewoon niet werkt. Dat is verbindingstechnisch hier gewoon niet mogelijk. Ja ook al gevonden dat er nog een achterdeurtje is om de upgrade alsnog gratis te kunnen doen, maar dat is dus een download die hier pak em beet 24 uur gaat duren en alle verbindingssnelheid daarmee inpikt zodat niemand nog iets op het internet kan :z