Ik krijg de melding in de app dat ie de camera niet kan vinden. Iemand handige tips? Het gaat om een maginon ipc 25hdc van de aldi.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik krijg de melding in de app dat ie de camera niet kan vinden. Neonlight schreef:Gevraagd aan mijn man die de onze heeft geïnstalleerd. Hij heeft het eerst in huis gedaan aan de router, en niet met de app maar via de laptop. Daarna buiten gehangen en deze hangt bedraad aan een power extender. Wij hebben geen enkele camera op WiFi maar alles bedraad via power extenders. De outdoor camera hebben we altijd op het eigen netwerk gehad, de indoor camera van de Aldi ook op stal bij de buren via hun netwerk, en dat was plug en play nadat die thuis geïnstalleerd was. Zelfde geldt ook voor de Foscam die we nu op stal gebruiken.
Zo zou ik het ook eerst proberen. Sommige apparaten miepen wat sneller namelijk als de verbinding niet stabiel genoeg is. Imre schreef:Stal en thuis zit 7km verschil tussen, dus dat is een ander netwerk. Ik zou morgen mijn laptop mee naar stal kunnen nemen om em daar op te installeren via de wifi op stal, maar of ik bij de router kan komen weet ik niet.
. Hij ligt momenteel al op 1 oor en ga hem er niet voor wakker maken, maar kan het morgenochtend bij de koffie wel even vragen. Imre schreef:Lief aanbod! Ik ben pas morgenmiddag weer op stal, dus laat maar lekker slapen!
Inmiddels thuis via de router aan het proberen, nog steeds via de app. Helaas krijg ik na het inloggen op ons netwerk de melding dat de camera niet geconfigureerd kan worden. Ik ben er nog niet achter hoe ik dat moet oplossen.
Imre schreef:Ja de optie van de link ga ik morgen met de laptop proberen. Dankjewel.
Hopelijk krijgen we die error dan ook niet. Ik ben normaal redelijk handig met dit soort dingen, maar deze keer blijkbaar niet.
Ik probeer t morgenmiddag nog eens