Huawei P30 pro

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
chanicha

Berichten: 12186
Geregistreerd: 14-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 14:08

Ik heb de 20 pro en krijg gewoon updates hoor Pandameisje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 14:11

Pandameisje schreef:
Ik heb nu een tijdje een Samsung telefoon maar kan er maar niet aan wennen en wil eigenlijk super graag terug op de Huawei

Nu twijfel ik heel erg tussen p30 en p30 pro heeft iemand ervaring met de p30 ??

En hoe zit dat met Huawei en update ? Kan dat gewoon nog en blijft dat bestaan??


Ik krijg op m'n p20 lite nog steeds netjes updates.

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 14:42

Oké

Dan twijfel ik nog tussen de p30 en p30 pro.

Vroeg mij nog iets af krijg je bij 1 van die toestellen een hoesje er bij of moet je die los er bij kopen??

KarmaChansy

Berichten: 6927
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-19 15:49

ik heb alleen de p30 pro en nog erg tevreden. Hoesje moest ik los kopen :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 15:57

Pandameisje schreef:
Oké

Dan twijfel ik nog tussen de p30 en p30 pro.

Vroeg mij nog iets af krijg je bij 1 van die toestellen een hoesje er bij of moet je die los er bij kopen??


Ik had bij mijn p20 lite helemaal niets. Maar via smartphonehoesjes.nl kun je vrij goedkoop hoesjes krijgen.

Ik moet wel zeggen dat ik de lite versie (niet alleen om de prijs) echt heel fijn vind.

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 16:06

KarmaChansy schreef:
ik heb alleen de p30 pro en nog erg tevreden. Hoesje moest ik los kopen :j



En screenprotector ik kan mij herinneren dat die wel bij de p10 zat ?

KarmaChansy

Berichten: 6927
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-19 16:10


Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 16:13

KarmaChansy schreef:
mmm dat weet ik niet meer eerlijk gezegt, ik laat mijn phone nog al eens vallen dus heb een extreme hoes :+

ik heb deze trouwens https://www.gsmpunt.nl/hoesjes/ringke-f ... esje-blauw


Ik ben ook zo persoon die de telefoon regelmatig laat vallen daarom wil ik screenprotector nemen

Twijfel nog steeds tussen de pro of gewoon 30 . Iets met groot prijs verschil

KarmaChansy

Berichten: 6927
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-19 16:20

ja de prijs is wel hoog := ik denk dat de pro alleen beter is vanwege de camera. Ik heb toen de pro genomen voor de camera uiteindelijk sleep ik alsnog mijn spiegel reflex mee overal :+ dus de p30 had prima voldaan voor mij achteraf

Muga

Berichten: 2085
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Almere

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 16:23

Ik heb de p30. Camera functioneert prima. Zit idd een screenprotector op maar verder geen hoesjes bij. Ik ben er heel tevreden over. De batterij doet het ook erg lang! Samsung was op eind van de dag als ik lekker had gespeeld en gelezen op internet. Is mij met Huawei
nog niet gelukt!

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 16:24

KarmaChansy schreef:
ja de prijs is wel hoog := ik denk dat de pro alleen beter is vanwege de camera. Ik heb toen de pro genomen voor de camera uiteindelijk sleep ik alsnog mijn spiegel reflex mee overal :+ dus de p30 had prima voldaan voor mij achteraf


Ik was heel tevreden over p20 pro alleen die is kapot gegaan na dat die is gevallen op de punt van de honden bench

Vind p20 pro van uiterlijk niet zo mooi

Zit alleen beetje met p30 pro heeft ook gebogen scherm vind ik super mooi maar is dat niet kwetsbaar?

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 16:24

Muga schreef:
Ik heb de p30. Camera functioneert prima. Zit idd een screenprotector op maar verder geen hoesjes bij. Ik ben er heel tevreden over. De batterij doet het ook erg lang! Samsung was op eind van de dag als ik lekker had gespeeld en gelezen op internet. Is mij met Huawei
nog niet gelukt!


Kun je wat foto's laten zien ? Die in donker zijn gemaakt en overdag foto's??

KarmaChansy

Berichten: 6927
Geregistreerd: 17-05-05
Woonplaats: Sverige

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-19 16:28

het hoesje wat ik linkte is echt super, mijn phone heeft zelfs een vlucht van tweede verdieping overleeft :)) dus ik heb niet het idee dat het gevoeliger is!

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 16:32

KarmaChansy schreef:
het hoesje wat ik linkte is echt super, mijn phone heeft zelfs een vlucht van tweede verdieping overleeft :)) dus ik heb niet het idee dat het gevoeliger is!


Hmm keuze stress

Heb p30 pro voor 619 op bol.com gezien

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 16:36

Pandameisje schreef:
Ik heb nu een tijdje een Samsung telefoon maar kan er maar niet aan wennen en wil eigenlijk super graag terug op de Huawei

Nu twijfel ik heel erg tussen p30 en p30 pro heeft iemand ervaring met de p30 ??

En hoe zit dat met Huawei en update ? Kan dat gewoon nog en blijft dat bestaan??


Lees het hele topic even. Staat alles in.

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 17:54

Nabster schreef:
Pandameisje schreef:
Ik heb nu een tijdje een Samsung telefoon maar kan er maar niet aan wennen en wil eigenlijk super graag terug op de Huawei

Nu twijfel ik heel erg tussen p30 en p30 pro heeft iemand ervaring met de p30 ??

En hoe zit dat met Huawei en update ? Kan dat gewoon nog en blijft dat bestaan??


Lees het hele topic even. Staat alles in.


Heb alles gelezen..


Zijn mensen die de p30 hebben en foto's kunnen laten zien van in het licht en in het donker

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 20:34

Nog steeds niks besteld door mijn lange getwijfel al 3 dagen lang. Is die nu op bol.com ook weer hoge prijs vanaf nu. 1 voordeel kan nu langer na denken

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 20:43

Ik heb de p30 en ben erg tevreden 9ok met de camera al gebruik ik die eigenlijk weinig.

Heb wel een paar foto's maar ben geen bijzondere fotograaf :+


Dit is in het stikke donker zonder flits.
Afbeelding

Dit is met een straatlantaarn ook zonder flits.
Afbeelding

Zonder flits en weinig licht
Afbeelding

Stikke donker zonder flits
Afbeelding

En deze is maximaal ingezoomd
Afbeelding

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16261
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 20:45

Ook gemaakt met de p30 pro. Ben er superblij mee :D


Afbeelding
Afbeelding

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 20:49

alice0cullen schreef:
Ik heb de p30 en ben erg tevreden 9ok met de camera al gebruik ik die eigenlijk weinig.

Heb wel een paar foto's maar ben geen bijzondere fotograaf :+


Dit is in het stikke donker zonder flits.
[ [url=m/2zu3Ig.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is met een straatlantaarn ook zonder flits.
[ [url=m/JKEeox.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zonder flits en weinig licht
[ [url=m/vdQTwh.jpg]Afbeelding[/url] ]

Stikke donker zonder flits
[ [url=m/VLK6G3.jpg]Afbeelding[/url] ]

En deze is maximaal ingezoomd
[ [url=m/nf0Xv2.jpg]Afbeelding[/url] ]


Je ziet wel dat de p30 foto's in donker snelle bewogen lijken dan p30 pro

Wel maakt die mooie foto's

Maureen95
Moderator Algemeen2
No worries, be happy!

Berichten: 16261
Geregistreerd: 26-10-11
Woonplaats: Barneveld

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 20:50

Ja daarom is de pro ook speciaal gericht voor het maken van foto's :)

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-19 23:37

Maureen95 schreef:
Ja daarom is de pro ook speciaal gericht voor het maken van foto's :)


ik weet het. maar heb ondertussen ook foto's gezien met de p30 die echt geweldig zijn. je ziet bijna geen verschil in de dag foto's van p30 en p30pro

ik ben alleen bang als ik de p30 ga bestellen dat de p30 pro dan in in 1x ergens in de aanbieding is waardoor ik spijt ga krijgen XD

ik ga nog even wachten en hoop dat mensen meer ervaring over de p30 kunnen vertellen zodat ik geen spijt ga krijgen van het toestel.

verder zit ik wel beetje met dat scherm van de p30 pro ik ben echt type die screenprotector op moet doen anders is mijn scherm zo stuk iemand idee of dat beetje makkelijk te doen is?

alice0cullen

Berichten: 2434
Geregistreerd: 20-12-11
Woonplaats: Deventer

Re: Huawei P30 pro

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 01:45

Ik heb er zo'n speciale opgedaan tegen vingerafdrukken en krassen, werkt prima.

Wat wil je nog meer weten over de p30 dat je zo twijfeld. ik heb de afweging tussen de twee ook zelf gemaakt en heb absoluut geen spijt. De extra's die op de pro zaten waren niet genoeg om mij te overtuigen maar ik kijk dan ook amper naar de camera.

magic_lover

Berichten: 15573
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 02:00

Voor mij idem... Ook erg aan het twijfelen destijds tussen de p30 en de pro, beide bekeken bij de mediamarkt destijds en beetje uitgeprobeerd, voor zover dat wil daar.. De camera van de pro heeft mij toch overgehaald, al vond ik het gebogen scherm ook een beetje een jammer puntje en daardoor echt wel serieus getwijfeld niet alsnog vd p30 te gaan. Idd vd kwetsbaarheid en dat er geen screenprotector op kan, althans zo'n glaasje... Dat kan wel maar dan mis je toch een deel van je bediening van je scherm, plus irritatie denk ik :+ oja en je kon er dan geen case oid omheen doen zei de medewerker destijds. Dan zou die je glass eraf drukken. ik heb d'r zo'n screenprotector op laten zetten... Ben de naam even kwijt hoe dat heet... Maar dus niet van glas, maar het beschermd wel iets. Al vrees ik dat als ie goed valt hij je scherm niet heel houd, wat een glas protector wel iets meer doet is mijn ervaring :o

Ik heb zo'n flip cover erom, sowieso vd extra bescherming (soms nogal een kluns) en vind het ook altijd handig dat pasjes etc erbij in kunnen.

Wbt de camera, hij kan echt hele mooie foto's maken, al heb ik nog niet eens de hele camera uitgeprobeerd wbt de pro setting enz.. Gewoon standaard maakt ie soms al hele mooie foto's.
Hmm bokt upload haalt ze wel behoorlijk achteruit zie ik.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
*door glas heen gemaakt

Wel vind ik dat ie wat snel beweegbare foto's maakt bij iets minder licht. Bvb als foto van m'n dochtertje maak, die niet altijd lang stil staat of zit, dan is zij al snel bewogen. Terwijl de rest wel scherp is. Maar wellicht heb ik iets niet helemaal goed bij de settings....

Dr zit verder idd niks bij behalve oplader, oortjes, telefoon. De p10 die ik hiervoor had had idd een glass protector er al bij in, dat was wel netjes :)

Oja wbt updates.... Ik heb geloof ik pas nog een gedaan dus tot nog tot alles prima... Ik maak mij niet zo heel druk om de "bangmakerij" wbt Huawei.. Itt andere mensen in m'n omgeving... :+ ik zie het allemaal wel. Tot die tijd gewoon heel wijs met m'n pro. Batterij is ook verrassend goed, doe d'r toch best veel mee maar doe d'r zo dik 1,5 tot 2 dag mee.

Pandameisje

Berichten: 4024
Geregistreerd: 23-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-19 02:52

alice0cullen schreef:
Ik heb er zo'n speciale opgedaan tegen vingerafdrukken en krassen, werkt prima.

Wat wil je nog meer weten over de p30 dat je zo twijfeld. ik heb de afweging tussen de twee ook zelf gemaakt en heb absoluut geen spijt. De extra's die op de pro zaten waren niet genoeg om mij te overtuigen maar ik kijk dan ook amper naar de camera.


Vooral hoelang de accu mee gaat en of die fijn is om te gebruiken en of je de beeldstabilisatie niet mist?