Ipad springt in beveiliging stand

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

karuna
Drukke kabouter

Ipad springt in beveiliging stand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-19 09:57

Dag begint goed. Ipad is spontaan in beveiligingsmodus gegaan en ik kan niks meer. Kom niet ingelogd.mijn mailadres koppeling van Apple id is verdwenen. En vervangen voor een mailadres met een p beginnend. Heel vreemd. Nu hopen dan ex ingelogd komt anders moet aankoop bewijs opgedoken worden opgestuurd en ben ik een week kansloos

Rara hoe kan dat? Gisteravond wat bankzaken gedaan en uitgezet. Vanmorgen met aanzetten dit dus. -O-

verootjoo

Re: Ipad springt in beveiliging stand

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 10:01

Wat bedoel je?
Kom je niet in je IPad of is alleen je appleID veranderd? Dat is wel erg raar, maar je kunt toch gewoon die appleID uitloggen en zelf weer inloggen?

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-19 10:24

Vreemde is apple id is van ex mijn mailadres is eraan gekoppeld als rescue adres. Vanmorgen met aanzetten kom ik niet verder dan een openingscherm dat ik niet ken. Namelijk activerings beveilingingsstand van find my iphone. (Stond uit maar vannacht aangezet?) Met mailadres van ex als inlog en een onbekend ww, geen controle vragen na aantal pogingen niks.

Apple gebeld er is vannacht met dat apple id iets raars gebeurd. Mijn rescue adres was verdwenen en vervangen voor een adres met een p. Ww is ex meestal kwijt, vandaar ook mijn mailadres dat eraan gekoppeld is. Helemaal omzetten lukt niet, dan maar zo. Wat er gebeurd is vannacht geen idee.

Na veel gepruts met ex is het gelukt om zijn ww met controlevraag te wijzigen. En ben ik na twee pogingen weer ingelogd. Meteen find mij iphone uitgezet, die stond idd aan gek genoeg, Het allervreemdste is mijn mail is bestookt met apple mail omdat het rescue mailadres is. Ra ra hoe kan dat dan. Is niet meer zichtbaar maar werkt nog wel :?

Hopelijk een eenmalig iets, ww zit nu in mijn hoofd.