Apple Watch?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Emoreoa

Apple Watch?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-03-19 17:54

Hoi,

Heeft iemand hier toevallig ervaring met de Apple Watch? Ik zit zelf te overwegen er een te kopen maar ik weet niet of het nou echt het geld waard is. Ik zelf zit te kijken naar de Apple Watch Series 3, 42 mm, zilver. Zelf vind ik het design mooi en het lijkt me erg handig dat je er ook meerdere dingen mee kunt zoals je hartslag meten, stappen bijhouden maar ook apps die op je telefoon staan openen.

Ik zoek dus ervaringen van mensen die een Apple Watch hebben en welke zij eventueel aanraden. :)

Noor17

Re: Apple Watch?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 18:16

Ik heb een 3 serie. Draag hem nu ruim een jaar en nog steeds heel blij mee. Hij motiveert om voldoende te bewegen. Houd goed bij wat je tijdens een training verbruikt en je ziet duidelijk vooruitgang in je prestaties.

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 19:03

Ik vind het qua mogelijkheden een fijn horloge maar hij is mij te dik (hoog). Ik draag hem daarom eigenlijk nooit omdat hij mijn kleding in de weg zit wat onprettig voelt.

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 19:33

Ik droeg nooit een horloge omdat het mij echt irriteerde. Door de functies toch een Apple watch series 3 38mm rose gekocht en ik draag hem al meer dan een jaar elke dag. Hij zit met verschillende bandjes heerlijk comfortable en ik gebruik meermaals per dag verschillende functies.

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 19:40

Ik heb een Apple Watch series 2. Ik vind hem prima te gebruiken en hij is echt heel fijn. Maar ik heb toch besloten om hem te verkopen. Ik vind het jammer dat ik eigenlijk geen normale horloges meer draag en aangezien ik toch vrijwel altijd de notificaties etc. uit heb staan, kan ik het net zo goed doen met een Fitbit.

Maar verder ben ik wel heel tevreden over de Apple Watch.

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 19:40

Ik heb nu mijn 2e. Had eerst een 2/42mm en nu een 4/44mm. Ik heb hem eigenlijk gekocht omdat hij een hartfilmpje kan maken maar nu blijkt dat die functie in Europa (nog) niet toegestaan is.

Ik dacht ooit dat het gewoon een doelloze gadget maar ik gebruik hem echt.

Minpunt, je omgeving vraagt zich af waarom je de hele tijd op je horloge kijkt.

Emoreoa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-19 20:11

Dankjewel voor jullie reacties!

Is het verschil van de 38mm ten opzichte van de 42mm heel groot? Raden jullie aan om de 42 te kopen of kan je alles net zo goed zien op de 38?

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 20:15

Ik heb kleine handen en pols en kan alles prima zien op de 38 mm. Ik denk dat voor lij de 42 echt te groot zou worden.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 20:33

Ik heb een 3, vorig jaar gekregen voor Moederdag, ik doe er denk ik te weinig mee voor wat hij allemaal kan maar ik ben er wel blij mee. Ik heb een 38mm, een 42mm zou voor mijn pols veel te groot worden.

Sakura789

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 20:52

Hier ook iWatches in huis, maar ik verkies een simpelere Polar. Voordelen daarvan zijn: paardproof, eens in de week opladen en als sportprofiel ook paardrijden hebben.

Moet zeggen dat ik het scherm vrij breekbaar vind. Hier is er eentje gesneuveld zonder iets extreems, daarna kun je er bijna niets meer mee.

-Namiro-

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 21:10

Hier sinds een week een serie 4 aangeschaft na veel twijfelen en ik ben er super blij mee.
Ik gebruik m veel voor sporten/bewegen, maar ik vind alle apps en mails in 1 oogopslag heel handig.
Zelfs bellen gaat super met de watch! :j

Zelda_Link

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 12:42

Ik schop dit topic even omhoog want ik heb een vraagje :')

Ik wil heel graag de Apple watch 4 kopen maar het scherm is van glas....betekent dit dat ik hem eigenlijk gewoon niet om kan op stal? Hoe breekbaar is het scherm?

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 13:53

Zelda_Link schreef:

Ik wil heel graag de Apple watch 4 kopen maar het scherm is van glas....betekent dit dat ik hem eigenlijk gewoon niet om kan op stal? Hoe breekbaar is het scherm?

Ik heb de 2 gehad en nu de 4. Nooit problemen met het glas gehad.

Zelda_Link

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 14:18

janderegelaa schreef:
Zelda_Link schreef:

Ik heb de 2 gehad en nu de 4. Nooit problemen met het glas gehad.

Fijn *\o/* vind je de 4 een aanrader?

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 14:47

Ik vind de 2 al een aanrader maar de 4 is echt heel goed. Ik heb de Nike uitvoering.

Edit:hartfilmpje functie werkt nu ook.

Zelda_Link

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 19:42

janderegelaa schreef:
Ik vind de 2 al een aanrader maar de 4 is echt heel goed. Ik heb de Nike uitvoering.

Edit:hartfilmpje functie werkt nu ook.

Bedankt! Hij is besteld *\o/* Ik kan niet wachten hahaha :')

History_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 19:52

Ik heb al een paar jaar de series 1 - 38mm en ben er nog steeds heel blij mee ik draag hem iedere dag

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 20:00

Ik heb nu bijna een jaar de 3 series 38 mm. Met mijn kleine handen/polsen voelde 42 mm als te groot aan. Ik draag hem iedere dag en ben er zo ontzettend blij mee. Echt een aanrader.

Memuska

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 20:11

Ik heb de 4! Echt een super ding, ik heb hem constant aan... Ook één van de weinige horloges die mijn baantjes in het zwembad correct afmeet ;-)

Emoreoa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-19 20:50

Zelda_Link schreef:

Je kunt hem prima om op stal hoor! Wel heb ik al een aantal krasjes in het scherm zitten jammer genoeg. Baal hier echt van dus heb maar een screen protector gekocht omdat ik bang ben dat er meer krassen in komen. Misschien ook een optie voor jou?

Zelda_Link

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 21:45

Emoreoa schreef:
Zelda_Link schreef:

Je kunt hem prima om op stal hoor! Wel heb ik al een aantal krasjes in het scherm zitten jammer genoeg. Baal hier echt van dus heb maar een screen protector gekocht omdat ik bang ben dat er meer krassen in komen. Misschien ook een optie voor jou?

Ah, dat is echt een goede tip! Wordt hij daar niet heel erg veel dikker door? Ik heb dat ook op mijn iPhone zitten, want ik ben niet echt de meest handige Harry :Y) :+ Dus alle bescherming is meegenomen haha.

jannekespr

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 09:33

Ik heb nu 1,5 jaar geleden een series 3 gekocht. Binnen een paar weken had ik het scherm gebarsten. Ik heb van de leverancier een nieuwe gekregen, maar ook daarvan was binnen een paar weken het scherm gebarsten. Dus toen heb ik een tweedehands series 2 gekocht en daar een screenprotector op gedaan, en nu gaat het wel goed. Ik heb een screenprotector met gebogen randen. Blijkbaar ben ik erg lomp, maar ik ben wel heel blij met de Watch en draag hem elke dag. Daarvoor droeg ik nooit een horloge.

Eleeke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 09:42

hier een serie 3 a ruim anderhalf jaar .
Atijd mee naar stal , nooit problemen mee ( terwijl ik regelmatig mijn telefoon kapot heb laten vallen )
Maar heb een collega die hem kapot heeft gekregen , dus het kan wel.

Ik gebruik zowel de apps als de gezondheids/ sportfuncties. De rustig aandemhalen functie vind ik ook heel fijn

Zoe_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-19 11:28

Hier ook al bijna 2 jaar series 3. Heb op een hoek 2 krasjes (door tegen een betonnen muur te schuren). Ik ben ook niet erg voorzichtig. Maar geen problemen ermee