welke agenda app?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

MissBambi

welke agenda app?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-19 03:16

Ik heb al verschillende topics door gespit maar kom er nog niet helemaal uit.

Ik ben op zoek naar een digitale agenda waarmee ik op een handige en snelle manier mijn werkdagen kan invullen. Deze vallen altijd op dezelfde tijden maar nooit op dezelfde dagen.
Ik zou dus graag met één handeling mijn werkdagen invoeren waarbij ik dus de start- & eindtijd invoer maar deze ook meteen kan aanvinken voor de dagen in desbetreffende maand die ik daadwerkelijk moet werken. Graag wil ik hierbij meteen een herinnering instellen voor alle werkdagen.

nu per dienst invullen kost me maandelijks té veel werk en werk dus nog met een papieren agenda. Maar omdat ik deze niet altijd bij me heb is dit niet altijd even praktisch.

De losse afspraken vind ik niet zo'n probleem om in te vullen, de Google app lijkt geen goede kandidaat. Hierbij kun je wel terugkerende afspraken maken maar omdat ik dus niet iedere week op de maandag werk of bijvoorbeeld de zaterdag wil ik dit per maand dus zelf kunnen aanvinken.

Iemand die mij kan vertellen of dit überhaupt mogelijk is?

Wescha

Re: welke agenda app?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 04:31

Ik lees ook even mee.

Ik gebruik nu de app vanuit gmail, maar ik heb ook een wisselend rooster en ben zo een avond kwijt aan het invullen van mijn werkdagen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 07:06

Heeft je bedrijf de werkuren van iedere werknemer in een lijst of al in een agenda ingevuld? Als het laatste het geval is, kun je je daar mogelijk op abonneren?
Klein voorbeeld: Mijn kids zitten hier op Highschool en ik heb een abonnement op de agenda van school. Daarmee zie ik alles van school in mijn google agenda.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-19 07:21

Nee helaas, ik werk in de zorg waardoor het hele systeem niet te bereiken is zonder inlogcode i.v.m. Privacy, wetgeving en veiligheid.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 07:24

Dat is jammer. Heb geen idee of er een app is die doet wat jij hoopt !

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 08:44

Ik gebruik EasyCalendar. Die doet niet exact wat jij wil, maar je kan wel een afspraak kopiëren en plakken op andere dagen. Zonder opnieuw te hoeven kopiëren. Dat gaat naar mijn ervaring best rap.

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 09:06

Zoek eens op 'shift work calendars apps'. Daar zijn er veel van, misschien zijn die wat voor je.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 11:05

Ik gebruik de apple agenda, daarmee kun je een afspraak aanmaken op een bepaalde dag, met of zonder reistijd/adres/herinneringen/url's/bijlagen, en die afspraak kun je vervolgens gewoon slepen naar andere dagen van de maand, met shift ingedrukt, en dan kopieert hij de afspraak automatisch. Maar je kan bv ook aangeven dat de afspraak bijvoorbeeld elke week of woensdag moet worden herhaald, of om de week op zaterdag enz.
Maar je hebt er wel een iphone voor nodig.

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-03-19 17:26

Laat ik die iPhone nu net niet hebben :+

Heb al een aantal shift apps bekeken. Eentje lijkt er een heel eind te voldoen maar moet nog even kijken of ik daar ook andere afspraken in kan verwerken. Krijg die tot nog toe nog niet gevonden.

Vanavond in de nachtdienst maar even verder puzzelen :Y)

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 17:39

Eerder had ik Pocket Informant daar kan je een soort standaard afspraken in maken. Moet je wel iets voor betalen en werkt niet altijd handig.

Sinds een paar jaar heb ik aCalender, echt geweldig!
Die werkt zo simpel.
En je kan heel makkelijk een afspraak kopiëren door dagen te kiezen waar de afspraak heen moet.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 21:24

Klender! Kun je ook handmatig verschillende dagen selecteren voor dezelfde afspraak

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 21:33

Wat voor telefoon heb je?

Ik heb gewoon de samsung agenda. Als je daar 1x iets invult kan je bij de volgende keer dat je die begint in te typen opnieuw aanklikken en dan neemt ie de tijd gewoon over.
Als je meerdere tijden met dezelfde titel neemt geeft ie dat ook als optie.