usb stations zijn verdwenen?!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Amberkelsey

usb stations zijn verdwenen?!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-19 21:23

Ik hoop dat iemand hier mijn redding kan zijn en mij kan helpen met dit probleem.
Wilde foto's en wat filmpjes op mijn computer zetten, en hij zei dat de map leeg was. Heb dus opnieuw het kaartje uit de computer gehaald en er weer ingedaan en nog steeds stond er niks op volgens de computer.
Vervolgens computer uit en aan gezet en nog steeds geen teken van mijn fotos en filmpjes. Er staat wel een soort foutcode bij het mapje waar ze in horen te staan (zie foto 1). Heb daarna het kaartje in mijn camera gedaan en daar kon ik alles nog bekijken. Daarna heb ik wat dingetjes geprobeerd en zijn ineens al mijn usb stations weg en krijg ze ook niet meer tevoorschijn (zie foto 2). Hoop dat iemand hier verstand van heeft en mij hiermee kan helpen. _/-\o_

Afbeelding

Afbeelding

The_Cat

Re: usb stations zijn verdwenen?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 21:40

Die FAT32 is geen foutcode maar de eigenschap van je usb. Het snelste dat ik nu kan bedenken is probeer eens via apparaatbeheer (start en dan gewoon beginnen typen want ik zie dat je recente windows hebt) en dan zou je daar in ieder geval Universal Serial Bus controllers moeten hebben (USB dus). Kijk eens of daar een foutmelding bij staat of dergelijks?

APCIII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 21:44

Is met het verwijderen van het geheugenkaartje niet per ongeluk het kabeltje uit de kaartlezer getrokken? En als de computer de kaartlezer niet ziet, laat 'ie de ongebruikte kaartsleuven (=USB-poorten) niet zien.

Amberkelsey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-19 22:17

The_Cat schreef:
Die FAT32 is geen foutcode maar de eigenschap van je usb. Het snelste dat ik nu kan bedenken is probeer eens via apparaatbeheer (start en dan gewoon beginnen typen want ik zie dat je recente windows hebt) en dan zou je daar in ieder geval Universal Serial Bus controllers moeten hebben (USB dus). Kijk eens of daar een foutmelding bij staat of dergelijks?

Geen foutmelding te vinden, er staat alleen dat het apparaat correct werkt

Amberkelsey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-19 22:18

APCIII schreef:
Is met het verwijderen van het geheugenkaartje niet per ongeluk het kabeltje uit de kaartlezer getrokken? En als de computer de kaartlezer niet ziet, laat 'ie de ongebruikte kaartsleuven (=USB-poorten) niet zien.

Zou geen idee hebben waar het kabeltje van de kaartlezer zou moeten zitten :')

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 10:21

Computer al eens opnieuw opgestart? Het blijft Windows..

Amberkelsey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-19 20:45

Allejandro schreef:
Computer al eens opnieuw opgestart? Het blijft Windows..

Ookal geprobeerd maar werkt ook niet

flitzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 21:00

Ik heb ook met grote regelmaat dat mijn usb poort (muis) niet werkt en krijg dan een melding van foutcode nogwat.. Andere muis of bijv een usb stick gebruiken werkt niet bij mijn computer. Ben er mee naar een computerzaak geweest. Wat bij, tot nu toe werkt, is de muis of usb stick even in een andere computer doen en deze computer even opstrarten. Dan leest hij de gegevens weer.. Daarna in mijn computer opnieuw opstarten en de muis of usb stick insteken en hij leest dan weer alle gegevens.. Of dat bij jou ook werkt weet ik niet maar proberen kan altijd.