Ik heb een hele fijne Huawei P10 waarmee ik aardige foto's maak. Ik gebruik deze oa in mijn modereviews en blogs. Maar ik zou sommige foto's nog verder door willen bewerken dan met mijn huidige programma wat al standaard op mijn mobiel staat.
Wie heeft een goede tip voor een echt fijne app. Het hoeft zeker geen gratis app te zijn, ik betaal liever voor een fijne app zonder reclame. Wat de app moet kunnen is oa stukjes foto uitsnijden en op een andere foto plakken en storende dingen wegpoetsen.
Photoshop is er voor Android zag ik, misschien daar naar kijken ?
Lau
Geplaatst: 08-03-19 08:39
- lightroom cc voor het licht en de kleuren - photoshop fix om storende dingen weg te poetsen - photoshop express voor bijsnijden etc
Het is alleen mijn ding niet want heel gedetailleerd werken kan je niet. Mijn voorkeur gaat echt uit naar het werken op de pc.
lara1510
Geplaatst: 08-03-19 08:46
Ik vind zelf Snapseed een van de fijnste apps, toen ik hem downloadde was het gratis. Als je er een beetje handig mee wordt kan je er heel veel mee.
Je kan er overlays mee doen maar voor dingen uitknippen en plakken en maskeren etc gebruik ik altijd Superimpose, ik weet alleen niet of die gratis is maar ook met deze app kan je met een beetje oefenen veel doen!
Stal_Fiore
Geplaatst: 08-03-19 08:46
Snapseed is een goede app, ook gebruikt door profs.