App store taal

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

M_ontana

App store taal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-19 16:08

Hoi!

Laatst wou ik een app gebruiken, maar hij gaf aan dat ik hem eerst moest updaten. Ik klik vervolgens op updaten, en in de Appstore geeft hij aan dat deze update alleen beschikbaar is in Zweden. Hij vraagt vervolgens of ik de app store van regio/taal wil veranderen. Ik wil dit niet, maar klik vervolgens fout op ja ( :+ ). Nu krijg ik de taal echter niet meer terug, en kan ik bepaalde apps niet meer downloaden, en kan ik nog steeds mijn app niet updaten. Wie weet hoe ik hem weer terug naar het Nederlands krijg?

Dorus

Re: App store taal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 16:16

Even gelekenen mijn app store en daar kan ik rechtsboven op een poppetje klikken, dan mijn account, wachtwoord invullen, en dan kom ik in een scherm waar als derde country/region staat.
Hij geeft alleen aan dat ik niet kan switchen omdat ik saldo heb.

M_ontana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-19 17:01

Ik heb er ook nog 10 euro opstaan, maar het lijkt me raar dat het niet kan omdat ik saldo heb agz ik ook naar Zweeds heb kunnen switchen :(

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 19:14

Heb je al geprobeerd of je het kan vinden met deze aanwijzingen?

M_ontana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-19 19:54

Ja en dan staat er dit;
Afbeelding

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 20:19

In de Google Playstore mag je maar 1x per jaar je taal wijzigen. Geldt dat voor Apple niet ook?

Anders de help service even mailen, dan heb je morgen vast antwoord.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 20:36

Dezelfde melding als ik krijg dus. Dan weet ik het verder ook niet.

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 23:17

M_ontana schreef:
Ja en dan staat er dit;
[ [url=m/RXNqNB.png]Afbeelding[/url] ]

Er staat inderdaad dat je al saldo hebt, en dit eerst moet gebruiken alvorens je je taal kunt veranderen.
Dit fixen gaat denk ik vies tegenvallen, want als ik het Google is het enige wat er staat dat je kunt doen, je saldo opmaken (en dan ook écht op, als er €0,02 blijft staan kan je nog niks) aan een betaalde app óf Apple Support berichten en dan halen ze je saldo van je account maar helaas zetten ze dat dan ook niet meer terug, dus dan ben je alsnog je geld kwijt :n

M_ontana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-19 21:02

Ik wou nog even laten weten dat het gelukt is. Wat ik heb gedaan is op Google de NPO Zapp app opgezocht (of een sndere alleen in Nederland verkrijgbare app), en ik heb via Google op downloaden geklikt. Dan stuurt hij je naar de app store, en dan vraagt hij of je weer naar de Nederlandse app store wil gaan. Ik ben hier ook geen saldo door verloren. Bedankt voor jullie tips!