Bestaat er echt geen snellere manier? Man wat irritant. Ik heb zowat 3000 fotos op mijn profiel staan, gaat een miljoenen bedrijf als Facebook mij nu vertellen dat ik die één voor een moet verwijderen, of heb ik een manier over het hoofd gezien.
Gaat trouwens over mijn uploads, dus die kan ik niet als album verwijderen.
Hahaha daar heb ik deze week ook zo ontzettend over lopen vloeken. Kost verdikke een boel tijd zeg. Op dit moment doe ik het min of meer per dag, dan gooi ik alle herinneringen weg en wordt het langzamerhand vanzelf leger. Maar nee, ik heb nog geen snellere manier gevonden. Of althans, je kunt naar je tijdlijn en deze dan op 'grid' zetten, dan 'bewerken' ('manage timeline') en dan kun je wel sneller dingen verwijderen - maar alleen je eigen uploads, niet dingen die je gedeeld hebt of tags van andere mensen bevatten oid. Dus dat functioneert eigenlijk niet goed, want je kunt niet zien welke je wel en niet kunt verwijderen. Bovendien loopt ie daarna vast.
Voor Google Chrome heb je een extensie die je tijdlijn opruimt. Zwaar ideaal. Je stelt hem in naar je wensen en daarna pak je een bak koffie en laat die extensie het werk doen.
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 15-02-19 10:42, in het totaal 1 keer bewerkt
Als je het Facebook account verwijderd, kan je voortijd wel alles downloaden en apart opslaan en dan je account verwijderen. Zo ben je niet alle foto’s kwijt Hoe het precies moet weet ik niet, maar dat is op Google wel te vinden
Volgens mij kan het op de computer wel! Als je op je profiel kijkt kan je op lijst weergave kijken of raster weergave. En volgens mij kan je bij de rasterweergave berichten/foto’s aanvinken en in een keer verwijderen. Ik zal even kijken of dat nog zo is. Ik heb laatst ook mijn activiteitenlijst nagelopen en daar foto’s verwijderd die ik op andermans berichten had geantwoord bijvoorbeeld!
Ik heb mijn account een keer verwijderd Ben je alle foto’s in 1 keer kwijt En vriendenlijst opgeschoond Ik heb even zonder Facebook geprobeerd maar er gaan tegenwoordig zoveel dingen via Facebook dat met toch handiger was Zit er wel veel minder op tegenwoordig, alleen via browser, heb geen app meer