Ideeën gezocht verandering interieur

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

xPareltje

Ideeën gezocht verandering interieur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-19 21:48

Het kriebelt om na ruim 1,5 jaar mijn interieur en huisje eens helemaal anders in te gaan richten. *\o/*
Ik heb de laatste tijd 's avonds al eens her en der rondgekeken op internet naar leuke en gezellige spulletjes om mijn huisje mee op te fleuren. Alleen de dingen die ik graag zou willen / zoek zijn of wel uitverkocht of ze zijn peper duur.. :') Dus ik hoop dat bokt mij misschien een beetje zou kunnen helpen.

Naar wat ben ik eigenlijk opzoek:

- Leuke spulletjes voor aan de muur zoals bv: wandrek, fotolijstjes, schilderijen noem maar op. (deze
zijn wel makkelijk te vinden, alleen nog moeilijk wat leuk is haha. :P )

- Een leuk vloerkleed van ongeveer 1 meter bij 1 meter of maximaal 1m20 bij 1m20. Het liefst een
volledig plat model wat makkelijk te stofzuigen is en niet teveel onderhoud nodig heeft. Ik heb
donkerbruin laminaat op de vloer liggen. Dus suggesties voor een leuke kleur is ook welkom!

- Zoals op de afbeelding hieronder ben ik opzoek naar deze bijzettafeltjes om te gebruiken als
salontafel. Ze hoeven niet hetzelfde te zijn als deze maar z'n soort is ook goed. Ik vond ze op internet
maar 100 of 200 euro eraan uitgeven is niet de bedoeling. :')

Afbeelding

Misschien hebben hier bokkers wel hele leuke tips om het gezellig aan te kleden. Ik hoor het graag en ben benieuwd naar jullie ideeën en spulletjes die jullie gebruikt hebben in jullie huisje. Het liefst wel allemaal in een redelijke prijsklasse. :D Bedankt alvast voor het meedenken!

:wave:

Vanillia

Re: Ideeën gezocht verandering interieur

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 21:49

Fotos van de huidige situatie zouden wel helpen hier ;)

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 21:50

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 21:56

Dat soort tafeltjes staan er volop bij xenos, kwantum en leen bakker voor een leuke prijs.

xPareltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-19 21:58

akishino schreef:
Dat soort tafeltjes staan er volop bij xenos, kwantum en leen bakker voor een leuke prijs.

Ik heb van de xenos nu de basket bijzettafeltjes alleen heb ik ze toch verschoven omdat ik ze niet zo geweldig vind als salontafel. :') Ik zag ze laatst ook in de winkel bij xenos alleen het nadeel ik vind ze niet meer op de website. En hebben kwantum en leen bakker ook hout? Want ik wil wel graag een houtkleurtje :D

akishino

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 22:28

Ik heb niet naar materiaal gekeken moet ik eerlijk zeggen.