Ik heb inmiddels ruim twee jaar een S6 edge en hij raakt een beetje op het eind. Normaliter nam ik dan gewoon een nieuw abonnement met telefoon. Echter zit daar sinds een kleine 2 jaar een BKR registratie op. Nu heb ik een eigen huis (nog net voor die registratie gekocht, dus was toen geen sprake van), maar ik sluit niet uit dat ik binnen 2 jaar mijn huis weer verkoop. En het geld dat je eventueel voor afkoop kan betalen, steek ik dan liever in andere zaken.
De kenners hebben al wel door dat ik in november 2016 niet echt topnotch zat met die S6 edge
Maar ik wilde wel graag een A-merk. Nu ben ik intussen niet meer heel gecharmeerd van de S6 edge en hoef ik ook niet meer zo nodig dat A-merk.
Mijn ouders hebben beide een Huawei die veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel mooiere foto's maakt... Voor veeeeeeeeeeeeeeeeeel minder geld...
Dus ik ben wel benieuwd wat jullie me aanraden in de wat lagere prijsklasse. Ik dacht zelf aan rond de 250 euro. Uiteraard met fatsoenlijk geheugen en processor.
Please shoot