Al een poosje loop ik tegen de keuze van een laptop aan.
Ik ben in verschillende winkels geweest en die zeggen, verrassend, allemaal wat anders.
Daarbij komend heb ik totaal geen verstand van al die nummers en letters, processors, kaarten etc wat erbij komt kijken.
Dus. Bokt. Goed voor alles!
Ik ben op zoek naar een laptop voor thuis gebruik. Denk aan een beetje bokt, social media. Wat foto's van mijn spiegelreflex erop zetten, enkel van m'n eigen paarden.
Ik zou het ook erg leuk vinden als ik een spel zoals de Sims zou kunnen spelen
een filmpje kijken op Netflix moet kunnen. Ook word en Excel moet erop kunnen draaien. Het hoeft niet super super super mooi beeld te zijn, voor de Sims en een filmpje. Maar het moet degelijk zijn. Ik hoef geen gaming laptop van een 1000 euro zeg maar.
Een laptop rond de 500 euro zou ik fijn vinden. Ik moet er wel lekker vlug mee kunnen werken maar ik hoef geen 5 programma's gelijk te draaien en in te werken.
Maar welke..
Er is mij bijvoorbeeld de hp 15-db0800nd aangeraden. Op basis van wat? Geen idee. Groot werkgeheugen en er kan een spel op draaien.
Kunnen jullie mij hierbij helpen? Welke laptop heb jij en wat doe je ermee? Bevalt dit? Of heb je juist een laptop die je absoluut niet zou aanraden. Ik zoek dus wel een laptop die ju nog te koop is, geen oude.
Is er voor de eerder genoemde hp een soort gelijke maar ander merk? Zoals Asus of Acer. Volgens mij zijn dat ook goede laptops!
Ik hoop uit ervaringen wat meer kennis te krijgen. Zo lees ik momenteel ook veel reviews!
Alvast bedankt
. Toshiba ondanks alles vond ik een fijn merk
en de service is helemaal niet om naar huis over te schrijven.
. Ik vroeg hij draaide