Ik zal het zelf maar even aftrappen met wat mijn eerste indruk is bij het lezen van de beschrijving:
1. Ik ben heel geïntrigeerd door de geheugen opties. 64GB, 256GB, 512GB. Ikzelf ben een rasechte foto verzamelaar en kan het dus echt niet aan om die 2043 precies dezelfde foto’s van mijn slapende hond te verwijderen, dus die flinke geheugen opties klinken best wel goed
2. Ik vind het design heel mooi. Hij heeft een mooi uiterlijk en het extra grote scherm in vergelijking met het oude iPhone uiterlijk met home-button vind ik ook wel interessant. Met name omdat ik nu een iPhone 5s heb, lijkt de Xs mij onwijs groot en dus heel mooi beeld.
3. Gebrek aan vingerafdruk ontgrendeling! Ik loop zeer regelmatig te schelden op mijn vingerafdruk ontgrendeling omdat hij gewoon ontzettend vaak niet werkt. Als ik net de hond even flink heb geaaid kan hij mijn vingerafdruk niet lezen, als ik net uit de douche kom kan hij mijn vingerafdruk niet lezen, als ik hele koude handen heb kan hij mijn vingerafdruk niet lezen. Die Face ID lijkt me dan dus ook ontiegelijk handig.
4. 12-megapixelcamera met automatische HDR-functie en mogelijkheid om zelf de achtergrondblur aan te passen. Ik heb een passie voor fotograferen, maar kan helaas natuurlijk niet 24/7 mijn Canon camera meeslepen. Daardoor mis ik helaas heel vaak de kans om net even die mooie zonsopgang vast te leggen. Als dat nou ook nog eens mooi met mijn telefoon zou kunnen? Dat zou een feest zijn
5. Waterbeschermend ontwerp. Sla me maar vast, want ja hoor, ik ben één van die mensen die de mobiel mee de douche in neemt. Ik kijk graag YouTube filmpjes onder de douche, sue me! Nee ik hou natuurlijk niet mijn telefoon onder het water, maar ik kan ook niet voorkomen dat er af en toe wat spetters tegenaan komen. Of dat mijn vingers niet helemaal droog zijn. Waterbeschermend voelt dan toch wat veiliger!
Verder kan ik niet zeggen dat ik ook maar een beetje verstand heb van wat bijvoorbeeld ‘Super AMOLED’ of ‘Dual-sim’ of ‘NFC’ zou moeten zijn. Maar so far ben ik best wel impressed!
Zijn er Bokkers met ervaring? Klinkt het allemaal te goed om waar te zijn en klopt er geen barst van, of is hij echt zo goed als hij lijkt? Is hij die €1400 (*bankrekening huilt hardop*) waard?
Edit: €1400 voor 512GB, €1200 voor 256GB, €1000 voor 64GB

maar mocht je een dual camera gewend zijn dan kan ik mij voorstellen dat je dat nadelig zou vinden. En de XR heeft geen OLED maar ‘gewoon’ een LCD scherm. Merk je dat? Nee; tenzij je een XR en XS naast elkaar zou houden, anders weet je niet beter
). Wel even wennen aan de bediening maar dat heb je binnen een dag wel door.