Ik ga in juli één week naar zuid frankrijk om daar 3 dagtochten en een 2 daagse trektocht te gaan rijden met vriendinnen. Nu wil ik graag foto's maken en video's maken van de omgeving. Ik heb een kleine foto camera die ik dan in een buideltasje doe om die snel te kunnen pakken maar ik wil ook een action cam aanschaffen. Nu ben ik al een beetje aan het kijken op internet en het viel mij op dat de meeste niet een lange accuduur heeft, vaak maar een uur of 1.5 uur. Bestaat er ook meer uur? Of is dat normaal?
Ik zag in het Dekamarkt folder een action cam in staan van sound logic maar weet niet precies welke dat is dus ga daar morgen even naar kijken in de winkel.
Ik zal de action cam buiten deze vakantie niet zo veel gebruiken dus wil er max. 100 euro voor uitgeven. En ik zal het fijn vinden dat er al accessoires bij zitten zoals een bevestiging voor op de cap.
Alvast bedankt
), gekoppeld aan telefoon. Filmpjes worden ook op telefoon opgeslagen (en op de camera), maar als we de film op de telefoon afspelen hoor ik geen geluid.