Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
zonnebloem18 schreef:De aygo, 107 en c1 staan er wel een beetje om bekend. Bokker Berdien heeft met haar Ayboot ook wel wat gedoe gehad, al is het bij haar uiteindelijk wel gelukt om het op te lossen volgens mij.
Zolang zij bereid zijn het kosteloos op te lossen denk ik dat je niet van ze kan eisen dat ze hem terugnemen.
robert45 schreef:Bekend probleem, hier hebben ze het goed gekit en toen was het klaar. Hier lekte die via de achterlichten geloof ik.
Ik zou gewoon eisen dat ze het deugdelijk repareren. Als dit volgens hun niet kan dan kan je vragen wat ze voorstellen om het op te lossen.
robert45 schreef:Bekend probleem, hier hebben ze het goed gekit en toen was het klaar. Hier lekte die via de achterlichten geloof ik.
Ik zou gewoon eisen dat ze het deugdelijk repareren. Als dit volgens hun niet kan dan kan je vragen wat ze voorstellen om het op te lossen.
APCIII schreef:robert45 schreef:Bekend probleem, hier hebben ze het goed gekit en toen was het klaar. Hier lekte die via de achterlichten geloof ik.
Was het niet bij het 3e remlicht? (of ik haal verschillende verhalen/auto's door elkaar nu)