Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mavelle schreef:Lijkt mij in de eerste plaats een taak van je vader om te zorgen dat je fatsoenlijke kleding draagt en hebt wat je nodig hebt. Sowieso een taak van je vader om te zorgen dat je fatsoenlijk behandeld wordt door je stiefmoeder (als ze dat niet vanuit zichzelf doet), dus waarom stiefmoeder hier de boosdoener is snap ik niet helemaal.
Ik ben ook een stiefmoeder, en best oké geloof ik.
Indi_vito 4 dagen in de maand zet inderdaad niet echt zoden aan de dijk.. Ik vind stiefmoeder zijn eigenlijk sowieso veel geven en weinig krijgen. Ik heb me er maar bij neergelegd.
Mavelle schreef:Lijkt mij in de eerste plaats een taak van je vader om te zorgen dat je fatsoenlijke kleding draagt en hebt wat je nodig hebt. Sowieso een taak van je vader om te zorgen dat je fatsoenlijk behandeld wordt door je stiefmoeder (als ze dat niet vanuit zichzelf doet), dus waarom stiefmoeder hier de boosdoener is snap ik niet helemaal.
Ik ben ook een stiefmoeder, en best oké geloof ik.
Indi_vito 4 dagen in de maand zet inderdaad niet echt zoden aan de dijk.. Ik vind stiefmoeder zijn eigenlijk sowieso veel geven en weinig krijgen. Ik heb me er maar bij neergelegd.
Anoniem schreef:Stiefvaders ook toegestaan?
Ik heb namelijk al dik 30 jaar de allerbeste
Hij heeft nooit geprobeerd de vader uit te hangen, hij was er gewoon naast mijn moeder. Maar sinds het overlijden van mijn moeder, vijf jaar geleden, is hij bijna een plaatsvervangende moeder. Hij houdt bepaalde tradities in ere en we doen veel gezellige dingen. Hij heeft zelfs speciaal voor mij de gerechten leren maken die ik het liefst van mama at.
eenitraM schreef:Ik lees graag mee. Maar het woord bonusmama, -papa en -kinderen geeft me echt een dikke vette error.
Avalanche81 schreef:IJsco, wat zwaar voor je. Het probleem zat dus ook wel echt bij je vader. Maar je bent er doorheen gekomen, zo te lezen. Knuf!